::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, January 28, 2009

Laptop baru Adik

Wahhh...
Skang Adik dah ade laptop sendiri..
Dari dulu dia mintak tapi kali ni baru dapat..
Bukan takmo bagi atau tak mampu cuma tau sesangat, Adik bukan pandai pape pun..
Stakat nak picit2 nak joget2 jek..
Kalo btol2 nak blajo, tahan kira tapi dek sian asik mintak jek kan so belikan je la...

Kakak dah tak berebut ngan Adik...
Tapi terbalik plak, Kakak jadi ske plak men laptop Adik.. aduhai..
Tak kose nak beli satu lagik, gpun Kakak dah pandai pakai laptop btol kan ihiks...

Ngadap la 2 bradik ngan laptop masing2 dan Ibu dan Abah.... gumbira akan ketenangan ini ihiks...



6 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

wah2..senang dah pas ni ena ko buat keje...diorg tak kacau dah ha....

hihihihih sekali karang tau2 budak 2 tu dah ado blog sendirikkkk hahahah

juelee said...

wah kecit2 udah pandai maen laptop..bebudak skang sgt advanced kan kak

Ena said...

ciklinn..
cuak gak aku kalo drang ade blog sdiri.. prabis saham camni ekekeke

juelee
cenggitu ler dik.. advanced mencerdikkan diri drang ni ihiks..

CuTeMiUt78 said...

wah..bagus2..pasni kakak blh buat blog plak.. tak pun tlg mama dia updatekan blog

PerantauSepi1306 said...

dak2 le ni ... kecet udah pandei men'cyber' kan diri kan :D

[yAN!e][pUTraJAya] said...

Ngadap la 2 bradik ngan laptop masing2 dan Ibu dan Abah.... gumbira akan ketenangan ini ihiks...

ibu dan abah cari ketenangan kat ner lak...?

ehem ehem..ahahha...

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************