::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, January 20, 2009

Sory kengkawan!!!!


I'm so sory kengkawan sebab tak sempat nak drop a few comment dalam blog kowang...
Bukan niat ku uhuks...
Di tika dan saat ini aku terlalu bz ngan kroje2 giler yang banyak lagik urgent...
Aku hanya mampu melihat dan membaca entry2 kowang tapi untuk mengomennya tak berkesempatan..
Begitu jugak untuk memosting entry ku yang terbaru pun tak sempat..
Dah banyak terkumpul ni..
Dari berita yang buruk dan menyedihkan hingga berita yang amat menggembirakan nak kongsi ngan kowang, kengkawan ku yang tersayang n setia membaca blog ku tapi huhuhu nak buat camne, tak berkesempatan uhuks..
So kowang harap2 bersabar ek (cehh cam la ramai peminat aku ekekeke)
Yang pasti aku sentiasa skodeng blog2 kowang tau cuma tak sempat mengomen jek...
Nanti aku komen yek kengkawan..
Cayang kowang ihiks...

5 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

oh...patut ler takde update yg terbaru.. k takpe na.. akan ku nntikan apa berita yg menyedihkan dan menggembirakan itu..

Ciklinn said...

huhuhuhuh kosibukk ker? patutlah ym ko gelapp jerk.....

Anie said...

tak per ena take your time...he..he...

anie nih pun bukan selalu ada masa nak update blog, tp tetiap hari mesti singgah blog kawan2

saya said...

zaman bz telah melanda....

Afrezal Karim said...

xpa.. settlekan uruskan keja tu.. lepas ni confirm 2,3 page entry dia.. duk peram punya banyak.. Ena.. memang ramai peminat blog.. termasuk laa ceq :). wokeh Take care..