::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, January 13, 2009

Banjir oOo banjir...

Cadangnye nak p tengok air bah yang melanda rumah2 orang tapi blom sampai 2minit, Adik dah terlelap.. Dah tak dapat nak main air banjir huhuhu
takpe janji leh tgk banjir yang melanda kan...
so korang tengok gak la ek.. malas nak taip la hehehe

Sian kan sape yang jadi mangsa banjir..
Mujur la umah aku tak penah kena walaupun banjir besar dulu...
Bersyukur aku dapat dok kat situ...



5 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

hish banjir ke sana..umah ko banjir tak? baik2..hang jgntido nyenyak sgt karang tau dah berenang dah..hahahha

kat ner banjir tu

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

alahai..banjirrr..ingatkan roti banjir...atau cik adik tu yg banjir..hehehe

CuTeMiUt78 said...

teringat masa banjir melanda johor dulu.. umah kita kena tau..

atty's said...

teruk gak banjir hah..ko hati2 ye na..

Suri said...

kat mana ni???