::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, January 8, 2009

Moody...

Kowang nak tau tak, akhir2 ni aku rasa cam takde mood jek...
Pasai pe? Hmmm banyak ngat mende yang ebrlaku dalam idop aku..
Masalah orang len tapi aku yang kena tanggung akibatnye...
Nak bagi muka? hisshhhh dah tak sanggup aku sebab aku benar2 terluka ngan kata2 dan tuduhan dia tempoh hari dan kali ni, tiada lagi bagi muka.. tiada lagi termakan kata2 kesian dia..
Tu jenis aku... bile aku dah buat baik, jangan sekali2 kurang ajar ngan aku.. Aku leh bagi skali jek korang buat tapi utk kali kedua, so sory!! Trima la penangannye..
Aku tak rugi tak berkawan cam ko tapi ko yang rugi tak dapat kawan cam aku..
Bukan aku berlagak tapi aku dah banyak berkorban perasaan aku ni kat dia..
Betapa aku rela menjadi seorang yang dungu bila bersama dia..
Ade jek yang tak kena bila aku ngan dia..
Harap2 masalah aku dan dia settle... harap sesangat amin....

Ni kat kerja plak..
Alhamdulillah, arini aku dah jumpa Dato' untuk pertukaran aku..
Aku dah letih emosi dan fikiran duduk kat Seksyen aku skang..
Ekceli aku sayangkan drang malah aku ske sangat dok sono tapi bile keadaan dah banyak tertekan, aku tak mampu untuk handlenye gpun bulan 5 ni genap aku keje 9tahun tau kat Seksyen ni.. Lantikan pertama sampai ke arini, aku setia kat sini jek..
Moga pertukaran aku nanti ditempatkan di tempat2 yang aku rasa selesa..
Tak kisah keje banyak pun tapi pastikan kebajikan kita dijaga..
Ni idak!!! Keje bagai nak mampos tapi nak dapat belanja goreng pisang sengget pun kodkuit tek idong masin HUH!!!!!
Doa2 kan aku ye korang...

5 luvbites:

atty's said...

gud luck tuk ko na..semoga berjaya..apa jua yg ko buat

CuTeMiUt78 said...

oh.. napa kawan aku ni moody ni..takmo moddy ler na..
anyway selamat bertugas ditempat baru..takpe kan asalkan hati tak sakit..

nurulhuda abu bakar said...

ena, miss u too!

lamanya duk kat situ, 9 tahun, kita yg baru keje 8 bulan ni pun dah nak termuntah bosan.. hehe

kalau dapat angin baru mesti lagi happy, harap2 dapatla yg dihajatkan tu.. :)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sabaq2 kak ena..
jangan moody2

hehehhe....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥


*********************************

PerantauSepi1306 said...

semoga lebey bahagia di tempat baru ye ena.. dan ceria2lah selalu di hari yang indah ini yek..