::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, January 13, 2009

huhuhu

huhuhu korang nak tau ape tak ni?
ni lak jerawat yang mencacatkan muka aku uwaaaaaaaaaaa
besar n timbul plak tu...
ni makin bertambah moody ni huhuhu
ampeh!!!!!


9 luvbites:

Tink said...

huarrr mmg tension klu benda ituk kuar laaaa huhuhu

~~ciklinn~~ said...

muahhahahahah...org kata letak ubat gigi..
ko jgn gatai2 nak kopek ka apa ka..karang berbekas naya..

Tink said...

tu dah ade sign.
kite wat same je. tapi klu yg leh gerak2 tu mukan kite wat. mmbe kite yg wa kan.[EYA] die edit kat photoshop. kite takde sofwer tu.

CuTeMiUt78 said...

oh..oh.. tensen erk... baru nak beritahu, tag 16 kat blog aku tu... ko kena buat gak.. sebab klu ko baca blk kat n3 aku tu.. 16 yg kena tu.. termasuk ler.. org yg telah beri komen kat n3 tu... dan follower aku yg tak tersenarai namanya.. jadinya ko dah komen dan ko adalah follower aku.. so kena la buat yo.. itupun klu ko blm buat dan nak buat la..

FyDa said...

nak petua tak...kata org tua kan(tp ni kotor sikit jgn marah ye( letak taik idung pgi2 selawat .pasti kecut...kalau geli jgn wat...

Suri said...

aiyo tak suka la jerawat. selain buruk, ia juga sakit!!!

nurulhuda abu bakar said...

eh eh jerawat pun nak letak ke?

hehe :) balas balik ayat dia aritu..

jangan marah aaaa...

Ena said...

tink
huhu tensen..tensen..

ciklinn
tak kopek tp kekadang tgh mekap terkena kuku huwaaa

cute
ok nnt aku buat heheh

fyda
wakakaka mmg pengotoq!! dr mende tu tak besar jd lg besar sbb kebusukan tek idong tu huhuhu

suri
mujur yg ni tak bape sakit cuba besar jek huhu

nurul
erk! ade ckp cenggitu dulu ek.. huhuhu

Anie said...

nanti pree2 ani dtg amik yer...