::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, January 15, 2009

Lukisan Kakak

Cantek tak tulisan anak aku?
Besar gedabak cam tuan dia jugak muahaha...
Takpela, takyahla cikgu dia pakai kanta pembesar bila nak membaca kan..
Baru berusia 6tahun, dah pandai wat karangan hehehe

Cuba teka pe yang Kakak lukiskan...
Teka la..
Nampak tak?
alaaa bukak la mata luas2 sket..
eh leh wat contest ni.. Suh Kakak lukis n kowang teka, amacam? ekekeke
Jadi satu keje plak anak aku nak melayan aku muahahaha

Okeyla, Kakak lukis ni ha.. Dia tiru mende alah ni, siap paksa aku lukiskan lagi..
Biler aku kata tak pandai, dia leh kata 'alaaa Ibu lukiskan jek, kalo tak cantek Kakak tak marah' hahahaha ampeh...
Mana lukisan aku?
Heheheeh takyahla aku tunjuk..
Kompem Kakak lukis lagi lawo dr aku muahahaha

~Powerpuff Girls~

5 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

wah..clap..clap utk kakak.. baru 6 thn dah pandai buat karangan ya.. takpe la.. tulisannya camtu.. kira ok tu.. heh..heh..heh.. pandai la kakak lukis.. 80% menjadi cam apa yg dia ikut...

~~ciklinn~~ said...

hahahhah masa mula2 tu aku dah kenal tu gambar power puff girl... jadi kesimpulannya kakak mmg pandai melukis.....


haah besar gedabak tulisan ha... takper senang nak baca..

atty's said...

ok le tu senang cikgu nak tgk..
lawanya akak lukis..

Ena said...

cute
mujur aku tak tepek pe yg aku lukis, mesti ko kata lukisan anak aku lg menjadik uhuks

ciklinn
kesimpulannye.. ko leh menang kalo aku wat contest lukisan anak aku ekeke

atty
aku kena blajo ngan dia camni atty..malu aku sbg Ibu tak cantek lukisan ekekeke

Farazila said...

powerpuff gurl..
hampi menjadi bagi kanak2 umur sebegini...
kak ena latih anak kak ena....
err suh kakak lukis lilo and stitch..hehehe