::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, August 25, 2008

Eh! drang watpe tu?


Eh! Drang watpe tu?
panjat umah aku ke?

nak cuwik ke?
huhuhu tulunnnn..

Eh! Eh!...
Bukan r..pe drang wat tu ek..
Siap mak tunggu lagi tuu...

Tadaaaaaaaaaaaa...
Wahhh akhirnye kolam yang slama ni dirancangkan 5 tahun lepas dah pun siap hehehe...
Niela dia KOLAM QAISYA..
nape dipangey kolam Qaisya sebab sblom kolam siap, drang slalu berkubang dalam ni..
Takde pic nak snap cuz tiapkali drang berkubang time pagi..aku p keje waktu tu hehehe

Meh! kiter close up sket rupa Kolam Qaisya tu ek...

Nie dia tempat kami beristirehat sambil menikmati pandangan kolam..
Erk! sila abaikan pemandangan yang kurang menarik tu ye hehehe

Nie dia deco untuk pasu2 yg srabai muahahaha
Siap ade air pancut lg kowang...
Cantek tak?
Niela dia rupa kolamnye...
KOLAM QAISYA..

2 luvbites:

atty's said...

wah cantiknya kolam tu ena..bagus ler..nanti ltk ikan lak..leh buang jentik2

atty's said...

ena..kty dah 34..ekekekkeke..tuo dah..anak pun dah besar pjg..