::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, August 26, 2008

Taman Benteng


Saje jek nak tunjuk kat kowang Kuantan ni bandar indah gak ihikss..
Sape warga Kuantan malah p Kuantan, drang taula dimana letaknye Taman Benteng ni...
Dulu tempat ni ampeh jekkk...tapi skang dah cantekkk..

Kat sini ade taman permainan..
Sesambil kiter rehat, anak2 leh layan playground kat sini

Tempat nak sembang2 atas krosi pun ade..siap ade meja skali..
Kiranye leh wat picnic la..

Kaum2 bapa pun takyah segan malu tolak anak dalam troly hehehhe

Kat sini jugak leh lepak2 ngan geng2...
Sronok gak kalo wat gath kat sini..
Tempatnye luas n mendamaikan...

Tapi kekadang yang mencacatkan mata bile ade yang tak reti bahse dimana dalam taman ni ekceli takleh bawak moto tapi biasala kan anak2 muda skang ni..

Ni biasala bile ramai yang lepak jadi berkumpul ramai2..
Bagi aku, aku serun sket ngan keadaan camni almaklumla ramai sgt owangnye terutama lelaki..
kena snap jauh2..kang dekat2 kang drang bantai aku ingat aku ni spy polis huhuhu..

Ok! Ini je la aku nak kongsi ngan kowang ihiks..
Bandar Kuantan kan kecik..tu je la tempat ramai owang berkumpulnye hehehe
Sape ase nak mai sini..btau aku ek ihiks...

1 luvbites:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

wahhh... promote bandar kuantan nampak... kat benteng lak tu... eh name betul dia Taman Esplanade tau... tapi ye lar aku lama dah tak g benteng sebelah siang banyak g sebelah malam je (laki aku kan kaki pancing hehe)...