::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Sunday, August 31, 2008

Ke Cherating..


Planning petang Sabtu nie nak p Cherating ngan member2 hubby..nak join dak2 skolah dia tengok pelepasan anak2 penyu di Cherating...
Dalam perjalanan tu, aku tingin makan KFC sblom bulan poser ni kan so hubby singgah la jap ke KFC melayan 'ngidam' bini dia kan hehehe..
Slalunye suh beli 9ketul tapi kali ni suh beli 12 ketul, jaat kan aku muahahaha

Aksi2 aku n Kakak sambil tunggu Abah..
Eh! Nape plak Kakak tu?
Malu2 la plak heheheh
Maktok siap plok kusyen lagik ihiks...

Adehh....
Blom pape Adik dah tido..
Punyela lama dia tido tapi sesampai jek kat Cherating, tetiba jek dia bangun...
Pandai plak tau dah sampai tu..
Huhuhuhhu itam kan muka aku huhuhuhuhu

Ye!Ye! Abah dah mai bawak KFC 12 ketul nyum...nyum..nyum...

Ermm tak sampai sejam, kitaowang pun sampaila ke destinasi yang dituju

Jumpala kawan hubby aku ni yang memang setia menanti kawan2nye kalo p kemana2 ahaks..
Aduhaiii pengotoq tol la...
Makan smpai comot kat prot..
Ni prot ke atau molot yang makan ni ekekeke
Ya ampun Abg Minnnn....

Kami yang siap sedia dan tidak sabar lagik nak masuk tengok penyu ni hehehe


1 luvbites:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

hehe... nak tau aku penah pegi dating kat tempat ni ngan Khairol... bagus kan kitorang gi dating kat santuari penyu... tambah pengetahuan ahakksss...