::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, August 11, 2008

Rombongan En Adzmin Shauki

wakakakakaka
sape yang pasan mesti faham tajuk entry tu muahahahah
Ya ampun sape punye nama tu ek wakakakak

Ari Sabtu bersamaan 9 Ogos 2008, kitaorang mengikut En Adzmin Shauki p ke umah Watie SMART cuz ade kenduri tawen kat umah dia.. Ade kenduri tawen ye..bukan dia yang tawen hehehe.. Ekceli adik dia yang tawen..Bile gilirannye, insyaAllah ade jodoh sampai seru..tawenla dia... Sape yang nak berkenalan ngan dia, sila hint saya ye ihiks.. Jangan mare ye watie..
Masa ni, En Adzmin Shauki dan kitaorang dah sampai.. Hanya menantikan Niza jek lagik.. Sempat gak la 2 org ni bergurau senda di tepi jalan raya ihiks..

Sesampainye Niza, kami pun bergerak.. pastu jumpa plak Abg Mi kat Indera Mahkota..so bergerakla kami 4 buah keta..
Sesampai jek ke Neram, (kitaorang jadi kepala pada rombongannye), sesat la plak..
Yang bestnye, dalam 4buah keta tu, sowang pun tak bawak kad jemputan kawen, baguih kan drang ni...
Kira eksen la tu tau jalan, alik2 amik kau!
Dah sesat!!
Perot dah berkeroncong dangdut dah ni..
Masa tu dah pukul 2.00 petang, mana tak kroncong.. Masing2 pagi tak makan huhuhu
Aku ngan hubby aku le..drang yang len aku tak tau...

Akhirnye sampai jua kitaowang kat umah Watie..
Alhamdulillahhhh................
Abis jek makan..kekenyangan...dapat plak goodies sampai tercabut2 bunganye..
Yang ampehnya, bunga tercabut depan En Adzmin Shauki, truk aku kena kutuk n sakat tapi aku kan pandai kaber muka, wat dek jek.. trus dia pun senyap muahahahahaha..

Anyway, trima kasih ye Watie...
Harap2 pasni dapat plak hadiri kenduri tawen Watie plak...
Tingin sangat dah ni...
Moga2 jodoh Watie n Zahar menjadik ekekekeke
Jangan marah ye Watie.....



1 luvbites:

Ayen said...

manelaa watie kenai zahar tu....