::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, August 6, 2008

Pasar Malam

Semalam aku ngan hubby p pasar malam Taman Tas... Dak2 bukan kitaorang takmo bawak tapi dak2 sumer tido... so terpaksala Ibu dan Abah berdua2an p pasar malam kan ihiks...
Sebelom p pasar malam, singgah dulu ke Tunas Manja, nak beli beras...


Kowang tengok tu!!...
Mak aiiii mahal btol harga beras ek...
Dulu 10kg dalam berbelas hengget jek...
Skang sampai cecah 40hengget...
Gile pe ni............
Eh! aku baru tau ke... nampak ngat slama ni tak penah p beli beras muahahaha

Sambil tu aku sambar sos spaghetti ni... Mak aku cadang nak wat spaghetti...
Aku tak ske pun...

p pasar malam, ayam ni memang WAJIB aku beli hehehe
aku punye pasti rangka ayam tu..
Untuk Qaisya mestila peha ayam tu hehehe

Pastu beli plak apam balik rangup ni...
Best giler...

Hubby aku peberet biasa dia tak len tak bukan kopok keping n kopok lekor ni je la...
Yang pasti 'kuah lebih ye kak'..tu jek la ayat lastnye ihiks...

Sblom balik, beli ayaq dulu..dahaga ni...
'Pakcik, air kelapa satu ye..takmo ais'

Ok Jom balikkk!!!
Eh! itu jek ke beli?
Itu je la...takle banyak2... hehehe


2 luvbites:

atty's said...

sonok kan gi pasar malam..balik ni pun nak singgah..

zulkarnai is an Army Personel.( Aree Bihunsup Ex Service ) said...

Jom kita pi real blog pasar malam kat penang...best penuh informasi..