::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, August 15, 2008

Jamuan perpisahan En.Khai

Alhamdulillah...
Akhirnye menjadik gak pe yang aku plan dalam ati..
Pada mulanye plan ngan CC tapi CC takut bos plak..alik2 kitaorang plan nak wat jamuan utk perpisahan En.Khai antara kitaowang jek..
Kan senang...
Biler plan trus jadik hehehe
Kedai yang menjadi pilihan kami adalah
RESTORAN WAN TOMYAM
depan Church St. Thomas tu..
best gak makanan2 dia...
Anyway, thanx to Kak Jan kerana belanja kitaowang..
TERIMA KASIH KAK JAN...

Amboiii...skenye Aris tu bile dapat makan free...
Lee tu tengah kusyuk mencoci helmet yang baru beli kerana smata2 nak pakai untuk ke restoran ni hahahaha

Rancak En.Khai n wife berborak..
Tekun tol K.Hendun melihatnye hehehe

Wakakakaka
Adoi la...pasan tak pe yg Aris buat tu?
Katanye tu trademark dia... Wat No.1 guna jari telunjuk..
Macam2 tol abang ni heheheh..

Haa.. ni ikan siakap senohong gelama berduri..
bercakap bohong lama2 mencurik..
eh! ke lain plak hehehe
Nama masakan ni Ikan Siakap Masak Limau..
Drang kata best tapi aku no komen sbb tak brape ske yg stim2 ni..
Ase geli semacam jek..camne nak kuruih camni ekekekek

Amboiii... seleranye abang...
Kata dah takmo makan kes kenyang makan nasi minyak kat opis tadi tapi tambah berpinggan2 hehehe..Pinggan jek tambah abangkan tapi nasi tak tambah kan kan kan... heheheh

Ni jek lauk2 simple kitaowang..
Tomyam Seafood ngan Sayur Campo jek hehehe

Ni kembo tak seiras..
Sumenya sama jek..
Tu pasai Bos pun pisahkan drang muahahah
tapi kalo drang takde, memang sunyi opis...

Aku ngan kembo renek kuuss muahahahaha
Adeh chubby tol la..
bile la nak kuruih cam Kak Hendun ni huhuhu

vavavava..
Manjanye abang ngan lee..
siap suap2 buah laici lagik..
ade pape ke ngehngehngeh..

Haa masa ni kowang nak tau citer pe...
Cite sensor yang kelako..
Tak len tak bukan yang jadi pelakon citer sensornye pastinye En.Khai la kan..
Berdekah2 la kitaowang ketawa sampai tak pedulik owang sekeliling...
Ahhh windu saat bersama kalian..
Pasti pasni kita bawak diri masing2 ke opis owang..
Rasakan suasana yang len..

INGAT KAMI DALAM DOA KALIAN...
SATU HARI KITER BERKUMPUL KEMBALI

sob!sob!sob! syahdunye lahaaaaaiii...........

En. Khai bersama wifenya....
Cayang bangat sama kam0 En.Khai...
Windu giler ngat aksi2 gedik mu itewww....


2 luvbites:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

eiii bestnye korang. nape tak ajak aku skali, kene bayo pun xpe sbb jamuan perpisahan ofis kite ntah buat ntah tidak... sob... sob... sob.. cedih ni...

Ena said...

alaaaa
soryla Lina..
hal ni pun CC tak tau
syhhhhh...jgn btau dia ihikss