::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Saturday, August 30, 2008

Kelab Bonzai

Sejak aku masuk kawad...tetiba tertubuhnye Kelab Bonzai...
Aku pun tak tau n sedar camne leh tertubuhnye kelab tu..
Mayb disebabkan drang asik sakat2 jek kitaowang yg cute lagi comei dan chubby ni asik dok barisan depan jek kan huhuhuhu..
Dari sakit ati, bek kiter layan jek owang camni kan... so tertubuhkan
KELAB BONZAIIIII ekekekekeke




Inilah kami.....
Aku tak ckp tipu...btol kan..
Kami cute n comei kan disebabkan kechubbyan kami
muahahahahaha pasan jap!

Barisan hadapan yang bonzai ekekekeek

Ok..Inilah Presiden kami..
Kenapa dia dipilih n layak jadi Presiden kami?


Sebab di perbarisan..dia orang pertama yang paling renek wakakakaka
Ya Ampun Adik... wakakaka adoi le..

Nie plak Timbalan Presiden..
Cam biasa la...dia pastinye orang kedua renek dalam perbarisan ekekeke
Cute jek daknye..
Memula kenal ingatkan pendiam dan pemalu...
Upanye... mak aiiii teletah sungguh heheheh

Nie plak Setiausaha kitaowang..
Dia idakla orang ketiga renek tapi disebabkan dak2 ni suh dia jadi Setiausaha so aku bagi je la kan..
Takla nampak aku renek sgt kan muahahaha

Dan inilah aku yg tiut lagi comei...
ekekeke tak lekang PEACE aku tu..
Aku la BENDAHARI Kelab Bonzai ekekekek


Tapi utk makluman kowang, Kelab Bonzai akan dibubarkan selepas 31 Ogos 2008 hehehehe
Tahun depan kalo masih ade rupa kitaowang..akan diwujudkan kembali hehehe




2 luvbites:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

Hahahah... ade pulak kelab bonzai... bagus jugak ek... tp smpi 31 Ogos je la ek...

Ayen said...

klu dah duk no 3 maknenye tinggi jgklaa yek sayang abg ni...hahaha.