::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, August 6, 2008

Musim buah...

Kebun owang la musim buahnye... kebun aku idak le sebab aku takde kebun muahahaha
Kat umah aku buah2 yang ade adalah seperti berikut :-
(cheewaaahhhh cam nak buat surat la plak)

Buah rambutan....
Rambutan merah ade... kunen pun ade...
Tapi sayang...tetap nampak gelap disini huhuhuhu...

Buah langsat yang sungguh maniss..... nyuuummmmmmm
Eh! langsat ke duku tu ek... hentam jek la...

Buah berangan...
Erk! ni termasuk buah-buahan gak ke...
huhuhuhu


Buah2an di atas adalah sumbangan dari orang kampungku..
Terima kasih diucapkan...
Lenkali bagi la lagik cuz nak beli skang ni, mahal giler ahaks.....


2 luvbites:

Azura said...

huhuhuhuhuhhu... berkilatnyer buah berangan itu.. tapi kalu ada manggis nin lagik best..

:-Gemar sangat ngan buah manggis

he he he

Salam singgah

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

Nape aku tak nampak buah rambutan tu, merah sangat ke heheh. Buah berangan? Kat kg ko ada tanam buah berangan ke? Musykil nih...