::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, August 22, 2008

Pasukan Audit Nilai

Minggu ni Unit aku handle satu pe ek nak cakap...ermmmm... ntahla..kowang pk la sdiri muahahaha yang dipangey AUDIT NILAI.. Minggu lepas sebahagian kakitangan SUK ni dikenakan menjawab setiap soklan Audit Nilai di atas kertas.. Mujurla tick jek kan.. kalo dibuat tanye mau tercengang2 gak aku nak menggorengnye.. Tapi alhamdulillah, walaupun nama aku tersenarai namun aku dikecualikan cuz nama pun Unit aku yang handle kan so aku leh jek jawab dalam opis aku sendiri ngehngehngeh..
Soklan2 nye bleh dikira mencabar la jugak sbb kena jawab dengan kejujuran dan keikhlasan ati..
Aku jawab mmg jujur tapi banyak aku tak faham so aku bedal jek la tick yang mana pun kan gpun drang bukan masukkan markah ni ke dalam markah prestasi kiter kan hehehe...

So dalam minggu ni kitaowang di sponsor makan pagi...
SAVE BUDGET bebs!!
Bulan ni memang kureng tol la... (caiittt tiap2 bulan pun camtu muahahahahaha)


kat cni jek kitaowang makan..kat bilik bincang..
menu arini nasi goreng ayammm..
Tapi disebabkan aku sakit pinggang arini so selera makan pun kureng huhuhu
Nasi grgnye punyela best uhuks..

Nilah kakitangan yang handle Audit Nilai ni..
Aku hanya tokang menempel makan pagi jek muahahah

Wahhh suhpannye la mak dara ni makan..
Anak sape la ek..
hikhikhik...

Eh! malu2 plak..
Ni tak len tak bukan, si abang la mengaco ni..
orang punye tu bang..ati2 heheheh

ERK! Ni kueh pe weh..
Kalo kowang teror sile bitau aku..
Dalamnye ade custard jek..
Aku tak rasa tapi drang kata best huhuhu


3 luvbites:

Ayen said...

memang best kuih tu...kuih karipap lembik (abglaa yg panggil,org lain x taulaa,hahaha....)

Ena said...

wakakakaka
ade ke karipap lembik..
kalo pangey karipap custard, ok la jugak...

http://ilah1908.blogspot.com said...

KUIH NI ORG SARAWAK TARUK INTI KELAPA... BARU LAH X BENYET...