::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, August 4, 2008

Penanti yang setia

Petang jumaat tu, aku ngan si Qaisya menjadi penyokong, peminat dan penanti yang setia buat hubby ku yang planning ngan kawan2 skolahnye men futsal... Tak yakin plak aku hubby aku leh men futsal.. kalo men takraw aku taula dia teror hehehe...

Tengok anak dara ku yang sulung, smangat menyokong Abahnye men futsal hehehe

Kitaowang sokong gak..tapi sokong dok ataih krusi sambil Adik isap susu je la hehehe

Nie la rupanye hubby aku men.. Nak tau yg mana satu?
Yang pakai baju kaler ijau tu le...
Dapat score paling banyak..7 gol!!!!
Teror gak hubby aku ni men ek ihiks...

Ermmm nampaknye dah stat bosan dah anak2 darasss ku ini...

Haa kan dh kata..drang dah wat futsal manjat plak hehehe

Sabar kak...sabar... hehehe

Akhirnye kumpulan hubby aku menang!! Hoyeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Encem bangat sehh cikgu2 nye... meowwwwwwwwwwwww
muahahahahaha

2 luvbites:

Ayen said...

Lain mcm je bunyinye.....

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

Emmm... ko ni tengok suami ko main futsal ke nak tengok cikgu2 lain tu tapi apsal ko tak ajak aku skali heheh.