::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, January 20, 2010

Baby ke klinik

Ingat tak aku ade cite tang Baby nye kulit truk..
Disebabkan terlalu teruk dan aku takmo ia meninggalkan kesan, balik je keje aku ngan hubby bawak Baby ke klinik

Puas gak kitaorang cari klinik pakar kulit tapi sume dah tutup seawal 5.00 petang sedangkan masa tu dah kul 6.00petang..
Akhirnye kitaorang sepakat p jela kat Klinik Yaw Pakar Kanak2..

Baby ngan Abah...
Aik..abah dah pandai wat trademark Ibu ek hehehe bagus..baguss..

Adik yang masih badmood (dia ni tak penah mood elok, slalunye banyak yg tak elok huhuhu) sebab baru bangun tido..
Memula takmo men, asik merengek jek..
Bagi 'spinach' (gula2) trus aktif..
Mak aii dah cam tenaga la plak mende2 tu....

Kakak seperti biasa truja ngan menan tu walhal umo dah 7tahun...

Bawak jumpa doc dia kata kulit Baby kena allergic yang truk yangmana org tak allergic pun dia leh kena so aku kena jaga kulit Baby elok2..
Doc bagi mandian Baby dan ubat sapu..
Mudah2an kulit Baby elok la pasni huhuhuhu


post signature


4 luvbites:

HASNAH said...

Salam, lama tak singgah...Ena, kiut miut la budak kecik sorang tuh!!! geram sggh rasa nak cubit2 pipi tembamnya tuh...

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam ena...awat la nuff ni keja zzzz ja...dulu kulit anak saya penah jadi gitu gak..dr bg ubat sapu dgn mandian ja....pastu ok la....besa la budak2 lagi....

CuTeMiUt78 said...

makin bulat muka baby.. tomey.. emm ko kena la jaga kebersihan tuk baby.. supaya dia tak kena allergic lagi.. sian dia

Nida said...

rasanya mesti doktor kasi ubat yg ada bahan hidrocortison...

Semoga baby cepat sembuh..