::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, January 12, 2010

Terlelap

Sian kan Kakak dan Adik..
Camni la drang slalo bila aku anto ke sekolah..
Kekadang dah sampai sekolah Kakak, baru aku kejutkan dia..
Dengan muka toya nye dia jalan ke kelas..siannye lahai tapi nak wat camne..
Kekadang tido awal pun camtu gak, tido lambat lagila truk...

Dan bila Adik tengah kusyuk tido, aku terpaksa kunci pintu n bukak sket je tingkap dan antar Kakak ke kelas cepat2.. Takutla jugak kalo pape jadi ke Adik kan tapi terpaksa kowang sebab sian ngat tengok Adik tengah tido..
Kang gerak kang, tak lama plak Adik tido..
Bila sampai kat masjid barula aku gerakkan Adik..
Terpaksala camni asalkan drang tak ubah pikiran taknak p skolah udah..lelah aku dibuatnye...

Tapi masa tunggu Kakak balik petang, Adik pun tido gak tapi yang ni aku kena kejutkan sebab aku parking jauh...takle parking dekat, malas nak tempuh jem..
Kakak plak tengah aku dalam jem tu dia sempat la selelap pastu sampai masjid pas aku mandi2 kan drang dan bagi makan barula drang segar smula..


post signature

3 luvbites:

atty's said...

cian budak2 kan ..

Alimaz-Kembara Terasing said...

alahai ciannya......anak2 saya yang tabuka dua2 org tu balik tengah hari baru lelap...ngamuk semua ada...letih la kot.....

Nida said...

Alaaaa...... ciannya.. letih bebenor nampaknya... Letih mengangkut beg yg berat kot.. :-)