::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, January 18, 2010

Cadar + Langsir Baru

Heheheh takde utang nak wat utang..
Nie la owang melayu huhuhu
Nak wat camne, kalo tak utang tak merasa ye tak..
Kali ni aku beli cadar berserta ngan langsir..
Bukan untuk aku sebab aku dah banyak dah cadar comei2 tapi kali ni beli untuk anak2 dara aku tu...
Cantekkan sket bilik drang

Nie langsir lama dan telah pun ditronkan...

Dah lama aku tak wat kroje pasang memasang langsir ni...
Almaklumla pakai langsir 5tahun skali baru cabut muahahahaha
Syhhhh..jangan btau owang tau ihiks

Gambar2 di atas telah diambik oleh photographer yg pro iaitu ADIKKK hehehe
so aku letak jek la dalam ni, mujur baru kan..

Tadaaaaaaaaaaaa...
nie la rupa langsir tu..
Agak gelap sket tapi takpela, kowang nampak kan

Dan ini plak cadar baru drang..
spesen kan...
agak comei tapi selagi tak lawo bilik QAISYA, selagi tu aku tak puas ati..
Kena pangey Eric camni huhuhu


post signature

6 luvbites:

** Perfect Love ** said...

salam kenal ;-)

waa gigih memasang cadar dan langsir...

Farazila said...

wah..akak dah adelangsir baru....

kak ena..beli la cadar n langsir stitch..tentu sy suka..hahhaha

mama uzma said...

cantik la cadar dan langsir tuk anak2 tu...sweet je...makin lena la anak2 tido ye..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

heheh kasih seorang ibu...wendu nyer kat mak kat kampong huhuhu

aku tetap aku said...

salam kenal kak ena.satu set nampak cadar dengan langsir.

Alimaz-Kembara Terasing said...

cantiknya bilik qaisya...