::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, January 13, 2010

Jamuan perpisahan

Arini jamuan perpisahan wat EO 'kecik' aku ni..
Ekceli dia bukan EO bahagian aku tapi................

Dia EO bahagian adik aku ni ha...
disebabkan drang dok skali opis ngan kitaorang so kitaorang sambut je la...
Penggantinya nanti pompuan tapi dah kawen..sian mady ihiks
Dia akan bertukar ke Melaka

Seperti biasa sblom majlis bermula, kenala baca doa dan ucap2 dulukan...

Tripla 'N' yang masih sempat berposing walaupun tengah berdoa dan bos ade kat depan ekekeke

Dan ini lah dia EO kecik tu..
Cam budak skolah je aku tengok tapi dia kira nampak gak la matang tapi kekadang terserlah gak kebudak2an dia hehehe

Bos sampaikan adiah yang tak sbrapa

Moga EO kecik tak lupakan kami disini..

nyumnyumnyum..best gak mee kari ni cuma manis sket jek..
Almaklumla org kelate yang buat..
Kalo tak manis mesti best lagik..


post signature


4 luvbites:

aku tetap aku said...

salam...ziarah...best makan free...

nenekrock said...

sodapnya mee tuhh wushhhhiioooo hihi =D

Farazila said...

uikk..sonot nye asyik makan2 kn...

Nida said...

Amboi... sempat posing lagi tu, tapi tangan tengah berdoa..hehe