::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, January 11, 2010

Penangan Anak Perempuan

Aku ade anak perempuan...
Bukan sorang..bukan 2orang tapi 3 orang lagikkk..
Kowang ade?
Ha! tau pun takde..
Tapiii sobsobsob..aku takde anak laki..
Kowang ade? ADE??!! huhuhuhu sian aku...
takpe..takpe..ade ke takde ke sumenya Allah yang tentukan..
Bagi yang takde laki or pompuan, kita bersyukur pe yang kita ade..
Tapi bagi yang takde langsung, jangan r cepat mengalah..
USAHA TANGGA KEJAYAAN..
Allah cuma nak menduga camne umatnya berusaha untuk mendapat ape yang dia tak dapat..
Bukan bermaksud kowang tak guna lagi kat dunia ni maupun kowang mandul atau pape pun.,.
Jangan dok pk negatif gitu tapi bagi sape yg molot cabai dok ngata orang yang takde anak ni...kowang jangan pedulikan dia..
Aku tau amat pedih tapi satu je kowang cakap kat orang2 yg molot bau longkang ni 'ALHAMDULILLAH' (dalam ati kowang berdoa moga Allah balas ape jua yang diperkatakan itu).. ok?!!
Yang penting JANGAN MUDAH KALAH dan PUTUS ASA k..
InsyaAllah baby akan muncul cuma cepat dan lambat jek k..
Melalut ke len plak aku ni..
Ekceli nak tunjuk kowang anak dara aku ni yang rajin..
Jommm kiter skodeng

Rajinkan Adik..
Satu umah dia sapu.. Adik baba sapu2 memang rajin tapi atas mood gak.. kalo mood malas, suh amin mende depan mata pun takmo huh!
Tapi nak dibandingkan dengan Kakak, baik Adik la..
Kalo Kakak sesambil wat keje tu membebel la molot dia, cam mak nenek.
Moga anak2 dara aku nanti rajin tolong aku.. AMINNN


post signature

2 luvbites:

Amna Faqiha said...

x pa Ena..sabar2..semua tu ada hikmahnya...dpt gegirl pun alhamdulillah..dr tak ada..

jalilah_jy said...

kakak long dah nampak dewasa berambut pendek..cantik laaa kakak...
kalu puteri ramai masa kerja depa akan berkira nanti...heeee geram akak dibuatnya la ni...