::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, January 19, 2010

Impian jadi kenyataan

Kowang penah tak dapat memenuhi impian kowang...
Salah atu impian aku masa di opis lama iaitu nak tukar ke opis baru yang len dr yang len..
Maksud aku dari segi kerjanya malah dari segi masanya serta dari segi bosnye dan alhamdulillah... aku dapat! aku dapat keja yang lain dr opis lama yang aku buat..
Memang agak rumit tapi aku ske akannye..
Aku jugak dapat bos yg len dr yg dulu..bos kini amat memahami kehendak anak buahnye..
Tentang masanye pula, dimana tempat lama aku terlalu terhad akan masa hinggakan nak antar anak atau mak ke spital pun susah sebab asik dok pk kan masa yang terhad tapi kini aku tak perlu pk tu sume lagi..bukanla kita mengambil kesempatan atleast kita tidak perlu terburu2 menghantar mereka malah tak perlu runsing bila rawatan tu siap kan...

Lepas je dapat opis baru, kedudukan tempat aku cam tak ade privasi dan aku inginkan privasi almaklumla dok depan skali..
Depan pangai aku yang slalu 'lepas laku', tak reti aku nak kaber2 so aku nekad kalo aku lama keje sket, aku nak tuko tempat aku ni ha dan jugak alat2 opis yang buat aku tak slesa..
Alhamdulillah, bukan permintaan aku tapi bos sendiri yang faham so Khamis lepas, kitaorang wat gotong royong menyusun meja dan fail..

Dan aku dengan hepinya dapat tempat tepi, idak lagi di depan menghadap ke kaunter...
Aku jugak dapat meja baru..

Wahhh sonoknyeee walaupun ase janggal sket sebab dok sbelah bilik bos dan tempat lalu lalang tapi aku ase okla...

Aku jugak dapat kosi baru...
DUlu kosi aku kecik jek, memang tak slesa la..
Wat plak nak sangkut kot tapi kali ni sungguh slesaaaaaaaaaaaaaa..
Siap beli kusyen lagi taw tapi tak snap la plak huhuhu

Oh ya..aku dah jauh dah dari kawan2 aku..
Kalo idak aku dok dpn kawan aku yg pakai tudung itam tu.. tapi skang aku dah line len... moga takde lagi yang jeles n nanes2 bila aku rapat ngan kawan dia..
Pasni aku kena kekalkan cara aku iaitu idop sendirian lagi senang..
Ni rapat sket, yg tu jeles..rapat sket, yg ni wat cite yg aku ske ngata org yg aku rapat..
Bosan aku!!!
Better tak rapat ngn sesape, sume org aku kawan kalo drang sudi kawan ngn aku r dan aku leh kuar ngan sesape saje hehehehe

Yang penting, aku hepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sangat keje kat sini..
Cuma kekadang bosan ngan pangai manusia kat sini jenis talam 2 muka..
Menakutkannnnnnnnnnnnnn gegeggegege

post signature

3 luvbites:

[-suziey-] said...

waa alhamdulillah..impian jadi kenyataan..hehe..ala jauh sleang bape kaki jek..skeangkang kera..masih satu opis kan ngn gneg2 tu..hehe

hati2 ngn org talam dua muka ni..

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam.....janji hepi..

CuTeMiUt78 said...

syukur alhamdulilah.. tercapai sudah impian ko kan..
eemmm payah nya klu keja ada kawan camtu..