::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, January 21, 2010

Karnival Alaf21

Wahhhh ade lagi karnival Alaf21 ni...
30% lagi plak tu...
Mau aku sambar lagi ni ..
Erk! takde novel baru yang terbit ke?
Aritu ase nampak novel2 baru, TRIONOVEL tapi nape arini tengok takde plak..
Bila Alaf21 ni nak wat kat Kuantan ek..
Dulu sanggup ke Shah Alam tapi skang dah leh oder mlalui bank je hehehe
Novel2 yang beli tu pun masih banyak lagi tak baca..takpela janji jangan btau hubby syhhhhhhhhhhhhh nnt dia berleter ahaks


post signature

4 luvbites:

Nida said...

Beli banyak2 tau... nanti boleh Nida pinjam..ahaksss (bila diriku balik Kuantan nanti ler)

Emy Omar said...

wah bestnye ada karnival boleh la borong novel bebanyak

Alimaz-Kembara Terasing said...

wohoohohoho dulu masa zaman remaja remaji saya suka gak borong novel....

aku tetap aku said...

salam, pinjam bleh.