::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, January 14, 2010

Sape yg skolah ni?

Ya, persoalan skang.. sape yang skolah sebeno2nye ni?
Tiap2 ari aku kena asah pensel dak2 ni aduhaiiii jadi satu kroje plak..
Ekceli skolah Kakak tidak dibenarkan membawa sharpener dan sekolah dia jugak syorkan bawak pensel 2B 5 batang yang tajam2 belaka begitu jugak kaler pensil..
Dibuatkan aku beli kaler pensil Kakak yang 24batang tu, terpaksala aku asah sumer 24 batang tu termasuk 5batang pensil 2B tu tak termasuk pensil dan kaler pensil Adik lagi huhuhu
MasyaAllah.. sampai krem jari jemari aku tau.. sabo jela..
Leh sangat suh dak2 ni asah sendiri cuma aku takut elok2 leh panjang lagi, dapat jadi kontot plak nanti so terpaksala aku mengasahnye...
pasni nak suh Abahnye plak la asah biar Abahnye tau betapa seksanya jari jemari Ibu huhuhu


post signature

2 luvbites:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam ena...sussah sangat ko beli ja sharpener yang besar tu..tang masukkan pensel then pusing ja....alaaaa yang lekat kat meja tu...senang bagi depa wat sendiri ja...saya bli yang tu la..

atty's said...

DULU FIR MASA PRA SEKOLAH PUN CIKGU TAK KASI BAWK SHARPENER NGN BOTOL AIR..