::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, January 20, 2010

Lapoooooooooo

Masa gotong royong tadi aku juz makan puding dan kuih muih jek..
Nak makan tengahari tak sempat sebab amik Kakak..
Nak singgah makan petang plak pun tak sempat sebab nak cepat balik nak bawak Baby p klinik jadi nak taknak terpaksala menahan prot selepas anto Baby ke klinik
Masa tu memang ase tak brape lapo sangat dah sebab dah kenyang 'makan angin'..
Tapi dek sebab takut kena gastrik cam dulu, aku pong makan la ngan lahapnye muahahah
Wat plak anak2 takmo sangat makan so aku makan la dulu..
Abah, Kakak dan Adik kena layan Baby jap sementara aku makan

Dak domok ni tengok Ibu dia makan terkunyah2 molotnye..sianla plak..
Nanti dah ade gg leh makan ye sayang..
Eh kowang, umo 5bulan leh dah ke makan bubur nasi yg di blend?
Oh ya, berat Baby masa kat kenek tadi 8.2kg.. mak aiii berat nak mampos..
Patut r aku dah tak larat dah upanye dah 8kg dah huhuhu

Datang kat Wan Tomyam ni tak sah kalo tak pesan lauk yang ni..
Aku suh gak hubby pesan lauk len dari yang len tapi dia tetap nak lauk yg ni so pulun jela..
Kang tak makan kang, membazir plak so bek oder lauk yang biasa kan

Ha ko! yang ni lagi lapo walaupun makan berkali2..
Tapi badan tak gemuk gak..
Pas aku makan, turn hubby la plak yang makan..


post signature


9 luvbites:

jalilah_jy said...

dah boleh kasi makan bubuq mesin..tapi kalu 5 bulan 8 kg...hikhik jgn buat men ena..nanti..obes lak anak buah aku tuuu... dahi dia macam ayen...mata dia sebijik ibu...makin dokat makin comeeeeiiii...

Diarihatiku1976 said...

aku takleh makan lebih 2 kali.. kalo makan gak sure gemuk..

Farazila said...

makaihh..manyakk nyee makan..nk sikit lorh..dah lama x mkn cenggini..

mzira said...

Amboi semangatnye bby.klu ira tk sangup nk gendong.ehe.lau dh 5bln dpt gak beri bubur blend. .tp sume ank2 ira taknak mkn bubur.nak yg lam kotak je.huhuhu

~~ciklinn~~ said...

wahhhhhh mmg lapoo ni na... lauk paukk tu pun mengancammm sungguhlah... kat mana yerk restoren nie.....leh singgah nnati.. laki aku nak kenduri kawin bestfren dia kat kuantan nanti... tapi tak taulahh aku nak ikut ke tidak..kalu aku ikutt leh kita bercomolottt kan kan kan..

Nida said...

Amboi... sedapnya ikan tu.. air pulak berwarna warni... sungguh menggoda youuuu...

Ayen said...

Ciklinn -Klu jumpe nanti ayen pun nak gaklaa 'bercomolot',hehehe...

Razana said...

bby makin besar makin comel lah pulok........

Tink said...

wah sudah besar lah baby...