::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, September 1, 2008

Kite tengok penyu bertelo...



Ni la rupanye penyu2 yang dah besar...
Ade dalam tiga kolam menempatkan penyu2 yang besar tapi aku amik yang ni jek la..

Kat sini ditempatkan plak telo2 penyu yang blom menetas lagik..
Hanya org2 tertentu n mempunyai kebenaran jek leh masuk dalam 'kelambu' ni...
Bagi kami yang tompang tgk ni, juz leh tgk dr luar jek la huhuhuh

Ramaikan pengunjungnye yang nak menengok...
Sebenarnye aku ni menompang dak2 skolah hubby aku ade lawatan sambil belajar.. nak tgk anak2 penyu dilepaskan... so amikla kesempatan skali mengikutkan..
Nak pergi sndiri rasanye tak kesampaian...

Pe la yang drang tu bincangkan...
Mesti bincang skill2 cara nak lepaskan anak2 penyu tu...
Uih...sampai tiga2 skali cekak pinggang tu...
Bahye gak tu...mesti siyes ni hehehehe

Aku membawa diri melayan keindahan pantai cheewaaahhh...
Huhuhu muka kusss yg itammmm...

Kat sini pun ade buaian yang besar tau...
Mujurla ade buai, leh dak2 ni layan buai dari layan org2 yg bercekak pinggang tadi bincang camne nak lepaskan anak2 penyukan ekekekeke



1 luvbites:

Ayen said...

punyelaa byk amik gambo yg ni je kuarnye...