::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Showing posts with label Award. Show all posts
Showing posts with label Award. Show all posts

Thursday, July 23, 2009

Award dr POSH76

Award ni aku dapat dari POSH76
Siap dia komen aku 'EnaQaisya (Brutal gak preggy mummy ni)' muahahaha ampeh toll!!!!

Write 5 interesting facts about the person who gave you this award
1. Dak ni ske komen blog aku
2. Dak ni jugak ske klik2 kat chatbox aku hehehe
3. Dak ni brutal, baru add aku dh cam 40tahun kenal muahaha
4. Dak ni dok Selangor
5. Cuma aku konpius, dia ni dah tawen ke lom (sila jawab kekonpiusan aku ini posh
ekeke)

Note down 10 interesting facts about yourself or your hobbies
~ Penyegan tp bukan pemalu tau ihiks
~ Ske makan tolat n ayam
~ Brutal n slamber
~ Ske mendengar dari bercakap
~ Sensitip tp try wat dek
~ Ske memblogging
~ Cepat hot tp cepat cold
~ Ske jalan2
~ Ske men bowling
~ Ske spend time wif my family (aci gitew?)

Pick your 10 most deserving recepients and describe them
Wokehh... aku nak dermakan award ni buat :-
~
Atty (dak sekapla ngan aku)
~
Neeza (dak yg ske ijooo)
~
tED (dak gile ke kucen ihiks)
~
Eryn (dak brutal hehehe)
~
Farasela (businesswoman hehehe)
~
Ima SHHS (dok dkt ngn aku tp tak penah jmp)
~
Lina (ex-opismate, windu huhuhu)
~
Ninie (rajin gak komen aku)
~
Messyremo (baru tau dia ni laki muahaha)
~
Cha (br kenal tapi dah mesra hehehe)

ok dah settle!!!


post signature

Friday, July 10, 2009

Award dari Posh76

Award ni aku dapat dr POSH76..
Walaupun baru kenai tapi cam dah lama kenai sebab spesen kot ekekeke
Memula ingat takmo kawan ngan dia sebab dia p Cherating, dia tak habaq mai kat aku tapi disebabkan cayang kan kawan, aku kawan jela ekekekek
memain jek posh, jgn amik ati ek ihiks...
Award ni menginsapkan aku jap ihiks...
sempat gak dia komen aku yangmana aku komentar terhebat..
vavavav bangga jap..
takde adiah ke posh ekekeke


Award ni plak sebab dia kata untuk sume followers dia kan so aku harusssss trima hehehe

Anyway thanx posh..
gigih ko tepek award n tag n posh..
usaha tangga kejayaan ihiks...

post signature

Tuesday, June 9, 2009

Award dr Akak PS

Ekceli aku dah dapat AWARD ni tapi disebabkan dari akak cayang punye pasai so aku tepek la jugak award ni bagi menghargai pemberian dia...
Thanx ye kak bagi ke Ena

1. Copy badge"2009 CUTE'S BLOGGER AWARD"untuk letakkan diblog anda
ok dah tepekkkk

2-Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda?
Award ni diberi oleh seorang kakak yang cute dan sporting...
Walaupun blom jumpa dan tak kenal mana tapi akak PS ni memang friendly abis..

Ske bagi pezen2 yang menerujakan ekekeke
Akak PS punyai anak yang cute sama ngan dia yang geng MU...
Nanti leh geng ngan hubby ena ekekeke

3-Setiap blogger mesti menyatakan beberapa fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di tag)
award yang lepas ena kata rajin kumpul novel alaf21 kan..
Ok kali ni ena nak btau yangmana ena ske gak window coping...
kalo de wit kompem r coping sakan kan tapi slalunye window je la, bawak dak2 p jenjalan...

4-Anda perlu memilih 6 award seterusnya dan menyatakan pada mereka di blog anda....
adehhhh.. takyah 6orang la... aku bagi sesape yang menjadi follower aku la..
aci tak...


post signature

Monday, June 1, 2009

Award dr Atty

Award aka TAG ni aku dapat dari Atty
Thanx atty sudi bg kat aku...

1-copy badge"2009 CUTE'S BLOGGER AWARD"untuk letakkan diblog anda
ok dah wat ihiks..

2-Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda
yang murah ati bagi aku award ni adalah si atty yang slalu tensen2 ngan keje dia..
atty, meh keje ngan aku meh ihiks...

3-Setiap blogger mesti menyatakan beberapa fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di tag).
ermmm hobi aku adalah mengumpul novel2 alaf21 yang best2 citernye ihiks...

4-Anda perlu memilih 6 award seterusnya dan menyatakan pada mereka di blog anda....
'The blogger Award Friendship goes to

-
http://lienurulz.blogspot.com

Wednesday, May 13, 2009

Award dr Cute

Award ni aku dapat dari Cute, Atty dan Adik Zura..
thanx kowang sebab memuji aku ekekeke
'Ena - dia ni seorang yg open minded dan skkee sakat aku.. sekepala ngan aku.. baik hati.. dan juga suka komen kat blog aku ni..' (cutemiut)

'
enablog - sjk awal berblog..aku mmg selalu masuk blog ena..jdk kalo ade masa..mesti nak jenguk blog ena' (atty)
~ kak ena ;knl dr blog,dok n keje kt phg..mommy 2be n dh ada 2princess..(jgn ngelat taw kak,bby suka tag nie)' (adik zura)

disebabkan Award ni ala2 cam TAG so aku tepekla..
Slalunye kalo bab award2 ni aku simpan dalam ati jek ihiks...

1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda..
untuk cute, atty dan dik zura, aku tepek dah udah di blog ku ihiks

2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini:
mak aiii..kena bg utk 3org la ek.. alaa kowang kongsi2 je ek hehehe
~ baik ati sesangatt
~ friendly
~ pentingkan persahabatan
~ penyayang
~ sekapla ngan aku ekekeke

3. setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya-
fakta atau hobi aku ek...
~ ske lepak kat umah..
~ ske baca novel
~ ske window shopping
~ ske memblogging
~ tak ske org yg tak jujur
~ ske makan tolat ihiks
~ tak ske kawan yg pentingkan diri sendiri
~ lebih ske mendengar dan memandang dari berkata2
~ ske ketawa (tgk lawak gak la)
~ ske berkawan seramai mungkin

4. anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka
alaaaa malasnye aku nak list kan.. pe kata sume follower aku tu amik award ni dan yang pasti pe yang aku desribekan tang kowang..
'kowang memang bessstttttt dan aku ske kawan ngan kowanggg'
aci tak ihiks...

ok dah settle ihiks

post signature

Tuesday, April 14, 2009

Award

Hmmmmm
aku tau ramai kawan2 aku sebarkan award2 dia..
Anyway thanx di atas award2 semua tapi aku mintak maaf bebanyak sebab tak dapat nak tepek award tu kat sini..
Sebab pe? huhuhu banyak sangat..
Masa dodulu aku takde mood nak tepek award tapi rajin tepek TAG jek tapi kali ni bila rasa nak tepek award, mak aiiiiii berbelas2...
Wat plak satu award tu ramai yang kasi so takut keciciran namanye so better aku juz ucapkan ribuan terima kasih atas award2 yg kalian bagi..
Walaupun aku tak tepek kat sini namun aku dah tepek dalam ati aku ni..
Thanx ye kowang...


post signature

Wednesday, March 18, 2009

Award dr Atty

AWARD ni gak aku cuwik dari ATTY muahahah
akhir2 ni aku cuwik jek award owang, mood nak buat award n tagging dah kembali muahahaha


The rules :
1) Make a list of what u want on your birthday
2) The list should be 10 numbers
3) Post the image of this award to your posting
4) Give it to 10 frens of yourshere are my 10 wishlists:

wokeh! pe yang aku nak masa besday aku ek...
aku naaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkk.....................
1) coklat banyak2 bleh?
peberet aku ekekekeke
2) nak pezen banyak2 bleh?
huhuhu i like present..
gimme laaaaaaa............

3) erm tingin wat besday party yang dihadiri oleh kawan2 rapat, sepupu sepapat n family...
Kiter enjoyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!
4) Ske sangat ngan bracelet.. tak kira tangan or kaki tapi pastikan besinya tu emas.. kalo besi biasa bisa gatal ini kulit huhuhuh
bleh tak B utk tahun ni (bling!bling! sambil mengkedip2 kan bulu mata yang tak bape panjang ni hehehehe)

5) Nak beskal ni dah lama dah... sebab utama nak kayuh satu taman perumahan agar leh ilang lemak2 ahaks...

6) Ofkos nak wit banyak2.. lagik afdal dan meriah besday aku nanti muahahaha
(fuh kiri fuh kanan..bgla besday aku nanti jatuh satu karung guni penuh wit depan umah aku AMINNNN... aci tak? ihiks)
7) Lappy ni bukan pe.. dah tak larat asik tunggu giliran nak guna yang kat umah tu... kalo ade yang sendiri kan best ihiks

8) huhuhu ni rasanye lambat lagik kot... nak Toyota Wishhh huhuhu

9) ni wish besday or impian aku ni? lantak le ihiks...
Tingin memiliki banglo 2tingkat beserta kolam renang hehehehe

10) ni paling ngarut tapi kalo dapat memang rejki wehhhh
tingin p Disneyland..(cam bebudak plak ahaks)

ok, tu jek yang aku nak masa besday aku..
ekekeke poyo btol la ihiks..


Award dari Neezareef

It seems that the award comes with a set of rules which are:

1. Admit one thing you feel awful about (involving being a mom).
Once you have written it down, you are no longer allowed to feel bad.
Remember you are a good mom!
Hmmmm aku akui, aku ni seorang Ibu yang kijam sket ihiks.. Bukanla kijam slalu dera anak2 kan cuma aku ni bile moody slalu la anak2 aku yang kena marah.. itupun kalo drang wat nakal drang la.. Silap drang gak, bile aku ckp lembut drang tak dengar cakap aku tapi bila aku cakap ngan anak tekak, barula drang dengar.. so nak taknak kena cakap ngan anak tekak la baru drang dengar cakap huhuhuhu.. Tangan kekadang naik gak.. ntahla.. bile pas jek aku pukul..2minit pastu aku pasti akan pujuk anak aku balik.. aku akan cakap 'Ibu mintak maaf ye.. Ibu janji tak buat lagi' huhuhu... Mujur anak2 aku tak lekatkan dalam ati, kalo idak pasti aku dibenci oleh drang huhuhu tapi yang pasti kalo aku 'dianiaya' oleh Abahnye, anak2 aku pasti menangkan aku muahahaha...
cayang QAISYA muahhhhhhhh...
2. List 7 things you love about your kids, you love doing with your kids, or that your kids love about you.

1) Kakak dah pandai baca dr usia setahun lebih lagi.. Skang baca Bahasa Melayu, Inggeris malah Jawi pun dia dah pandai... Adik pun dah pandai kira 1-15 dan A-Z malah kenal jugak urup2nye.. Alhamdulillah...

2) Ske bergelak ketawa ngan Kakak dan Adik.. ske tengok drang ketawa tapi Abahnye sokmo marah sebab takmo drang ni ngigau huhuhu

3) Ske bawak drang jalan2 tapi tak larat kalo drang banyak songeh n paling buhsan kalo majuk n nanes huhuhuhu

4) Anak2 aku paling ske kalo aku ikut serta men ngan drang tapi aku tak larat men sgt sebab drang men kasar ekekeke

5) Ske dengan telatah QAISYA bile dengar drang berleter atau bercakap, ngalahkan mak nenek hahahah

6) Ske jugak dengan cara drang yang lebih ske dok disisi Ibu atau Abah dari tergedik2 lari sana sini kalo kat umah orang hehehe

7) Bila ciom QAISYA rasa cam tak puas..paling ske pelok Kakak dan ciom Adik..
Ibu dan Abah sayang sangat Qaisya tau!

3. Send this to 5 other moms of the year that deserve a reminder that they too are the best moms that they can be. Remember to send them a note letting them know you have selected them, and also add a link to your post that directs people back to the person who nominated you.
aku nak bagi pada
ok! wat kawan2 aku yang terpilih ni.. jangan mare ek ihiks...

Thursday, January 15, 2009

Award dari Akak PS



1. Copy badge “2008 Cute’s 3logger Award” di bawah untuk diletakkan di blog anda.
~> Ok kak, ena dah copy paste n tepek kat blog dah ni hehehe

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
~> Award ni aku dapat dari
Akak PS

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
i) seorang yg simple
ii) ske makan tolat Cadbury
iii) molot agak pedas utk org yg aku tak ske ihiks
iv) sayangkan persahabatan
v) benci ngan org ckp tak srupa bikin
vi) ske ketawa dr bercakap
vii) penyegan ihiks
viii) ske baca novel Alaf21
ix) pemalas muahaha
x) jenis moody gak kot ihiks

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
i)
http://balqisrafiq-rafidah.blogspot.com
ii) http://tink-love79.blogspot.com
iii) http://ciklinn.blogspot.com
iv) http://moirepublic.blogspot.com
v) http://mezanna08.blogspot.com
vi) http://superstarsuri.blogspot.com
vii) http://deby-anie.blogspot.com
viii) http://yazeda.blogspot.com
ix) http://yanieputrajaya.blogspot.com
x) http://missunguviolet84.blogspot.com

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan“anda telah di tag.
~> erk! kena ke? adehh..ok..ok aku wat kan...

Tuesday, January 13, 2009

Award dari Mar (Ungu Violet)

AWARD ni aku dapat dari Adik Mar lagik..
Adehhhh asik dia jek kasi aku.. bile plak aku nak kasi dia ni ekekek
anyway thanx dik...



Friday, December 26, 2008

Award dr Atty

Nie plak dari Atty..
Aku amik ek atty anyway thanx...

Award


Award ni aku amik dari blog akak PS dan Zanna
thanx kowang....


Thursday, December 25, 2008

Award dari Mar (Ungu Violet)

Adehhh adik aku sorang ni cukup murah ati..
Slalu bagi aku award..
Aku jek tak penah bagi kat dia huhuhu
thanx adik.. cayang adik tau...
nanti akak buat award, akak bagi kat adik ek..
jaga diri bebaik

Friday, November 28, 2008

Award dari Perantausepi

And lovely are the blossoms
That are tended with great care,
By those who work unselfishly
To make the place more fair
And, like the garden blossoms,
Friendship's flower grows more sweet
When watched and tended carefully
By those we know and meet
And, if the seed of friendship
Is planted deep and true
And watched with understanding,
Friendship's flower will bloom for you
And lovely are the blossoms
That are tended with great care,
By those who work unselfishly
To make the place more fair
And, like the garden blossoms,
Friendship's flower grows more sweet
When watched and tended carefully
By those we know and meet
And, if the seed of friendship
Is planted deep and true
And watched with understanding,
Friendship's flower will bloom for you
Ekceli Award ni aku amik dari blog akak PS..
Disebabkan dia kata 'akak nak kasik ni kat semua yang sudi jengah-jengah di blog akak nie... amik tau.. letak kat blog masing2.. coz u all are indeed my special friends always :D muahhhhssss' so aku amik la hehehe

Sape2 nak..amik la jugak ihiksss

Award dari Cute

Eh! Award CUTE bg sama ngan MAR la..
Takpela, aku tetap trima jugak sebab aku apreciate it ape yang kawan2 bagi aku..
Thanx CUTE..

Utk 7 org bertuah tu seperti :-
1. CUTE ~ aku bg ko smula sbb ko kawan aku yg paling bestt...ngam!!!
2. LINA ~ ko kawan opis aku yg low profile tapi geng!!
3. B Cyg ~ My luvly hubby.. nape dah lama menyepi weh.. dah tak beria ke nak buat blog ihiks
4. Sukicida ~ Member yang paling slamber n sempoi
5. Atty ~ Kawan yang punyai hepi family
6. Yanie ~ Dinda ku yang paling noty
7. Kopi ~ Adik ku yang taktau rupa nya hehehe


Award dari Mar (Ungu Violet)


Adehhhh... skang ni nak dapat award pun susah ek.. mesti ade syarat2 nye ek..
So kali ni aku dapat AWARD lagik dari Mar, adik ku yg chumelll..

Syarat2nye seperti :-
1. Sapa yang dapat award nih leh letak dalam blog memasing.
~ wokeh..dah letak ihiks..

2. Link semula kepada orang yang bagi award nih kat korang
aku kena link Mar la ek... ok sat
http://missunguviolet84.blogspot.com
ok dah

3. Bagi award nie kat 7 orang bertuah
~ Perantausepi
~ Mzznana
~ Ciklinn
~ SAYA
~ Juelee
~ Nurulz
~ Mama Amie

4. Tinggalkan la mesej pemberitahuan yang korang dah bagi award kat orang tue.
Ok, nanti aku btau drang ihiks...

Thursday, November 27, 2008

Award dari SAYA

Wokeh, aku dapat AWARD dari SAYA

Dia kata 'oleh kerana disebabkan ianya award, saya takmo pilih sapa2, SAYA NAK BAGI KEPADA SEMUA PEMBACA BLOG SAYA ini tidak kira anda ada blog atau tidak, anda pernah komen sebagai anynom atau tidak, anda suka saya atau tidak, anda lelaki atau perempuan dan apa juga' so aku amik la ek.. Bleh ye dik akak amik ihiks...

So aku nak panjangkan AWARD ni tapi dia ade cara nak panjangkan award ni so...

1. bg kat org giler2 n best ek.. kowang rasa tau tak sape? hehehe
2. 4 org jek ek...
~LINA
~CUTE
~SUKICIDA
~ATTY
(sian kowang cuz aku pilih kowang sebab kowang giler2 tapi BESSTTTTTTTTT) hehehehe
3. Link kan ek...
http://azlinamy.blogspot.com/


Wednesday, November 19, 2008

Award dari Mar


Ye!Ye! Dapat award lagik...
Thanx
Mar atas award yang diberi..
Akak cayang kamo tauuuuuu
muaaaahhhhhhhhhhhhhhhh

Monday, November 17, 2008

Award dr Atty




Award ni dari ATTY
Toche atty..
cayang kat ko hehehehe

Wednesday, November 12, 2008

Award dr Cute

Award ni aku dapat dari CUTE

dia kata 'so aku pun nak juga ler kongsi award yg amazing ni pada member2 yg beri komen2 tentang blog aku ni .... so pada sesapa yg meniggalkan komen tu.. sila ler ambil dan tempekkan kat blog korang plak ya.. sila2 lah....jgn malu2 atau segan silu..'

so ape lagik, aku amik la ekekek
thanx cute ahaks