tak penting mana pun tapi kekadang sronok gak baca gosip2 drang ni..
tapi kini, aku lebih kewanitaan cheewahhhh
idakla kewanitaan mana pun cuma aku ase gosip2 artis tu leh surf dalam www.beautifulnara.com or www.ohbulan.com or pape jua la laman web yang kite leh skodeng...
kini aku lebih ske baca cara2 penjagaan diri maupun hubungan, tak salahkan..
almaklumla kekadang makin meningkat umo ni makin leka dan lupa nak jaga diri so dengan cara camni kita leh dapat sokongan sendiri untuk menjaga kecantekan luar dalam kan walaupun aku tau aku still tak cantek gak kan hehehe..


Majalah Cosmopolitan ni ekceli aku berkenan certain2 dia jek iaitu kuiz dia, menarik bebs adiah2nye, itu pun kalo ade ONG, kalo takde kena ong ong kedek kedek je r huhuhuhu...
















Ha koooo... beratur punye r panjang tapi aku bernasib baik sebab 'adik' aku arrange borang ni so juz potonggg jek sume barisan muahahhaha

ok..ni longkang besar yang penuh ngan air..



nie plak perumahan aku..