::Click Me::
Monday, January 17, 2011
Koleksi Seliparku
Dibecok oleh Unknown at 3:00 PM 3 luvbites
Thursday, March 11, 2010
Kerana HELLO KITTY
ingatkan kasut ape, so p la turut pe yang dia nak..
Upanye kasut 'crocs' alahaiiii
aku tak bape berkenan sangat ngan kasut ni tapi pelik..kasut ni leh cecah sampai beratus2 hengget kan walhal kasut tu cam kat pasar malam rega RM10 jek tapi mesti ade perbezaannye kan
harganye? huhuhu bole tahan...kalah rega selipar aku huhuhu
mula pakai dalam umah, wat cam selipar dalam umah jek..
pastu barula bawak kuar..
memula tengok cam tak lawo jek tapi lama2 barula nampak lawo walaupun kaki dia kecik dr lobang selipar tu..
Kopak wit ibu huwaaaaaaaaaaaa....
Ingat nak beli sama ngan Adik tapi takde size la plak so terpaksalah beli lain dari yang Adik..
Simple je tapi mujur orang tu bagi free button so nampakla lawo sket..
Dibecok oleh Unknown at 12:00 PM 7 luvbites
Labels: ~ selipar, Si Adik Eiqa, Si Kakak Eisya
Friday, February 5, 2010
Cute tak?
Dah lama tak beli selipar untuk kat opiskan..
Kali ni beli tebal sket..
Tak mahal cuma RM15 jek..tu pun beli kat pasar malam hakhakhak..
Yeeee kaki ku hanya saiz 36 aka saiz 5 gitew..kecikkan kan kan
Dibecok oleh Unknown at 11:00 AM 4 luvbites
Labels: ~ selipar
Wednesday, November 18, 2009
Selipar umah
Nie plak slipar my hubby..Ala-ala spiderman cenggitu ihiks..
Ekceli aku jarang pakai slipar kat dalam umah sebab kalo pakai slipar, tak rasa plak kekotoran malah habuk kat umah kan tapi sejak ade slipar chumel ni mestila kena pakai dan biasakan
Hubby aku mmg slalu pakai..kemana2 prusuk umah dia akan pakai..
Tapi sliparnye dah uzur sesangat dek kerana anak sulungnye terpijak kat blakang, truk kecederaan yang dialami oleh sliparnye..
Merata gak aku cari slipar ni sbenonye, alik2 jumpa la jugak.. yg chumel plak tu..
tapi kalo kaki aku putih n runcing lagi lawo kan huhuhuhu
Dibecok oleh Unknown at 10:30 AM 6 luvbites
Labels: ~ selipar
Thursday, September 17, 2009
Kasut Raya
Niela kasut raya Kakak dan Adik..
Siap Kasut dan Selipar lagi dibelinya tu...
Dari nak Barbie n Tom Jerry, alik2 aku pujuk beli yang ni jek..
Pe yang drang nak takde...
Tapi memula Kakak nak jenis kasut 'karipap' tu tau.. sape yang tau, tau la..sape yang tak tau, aku pun tak reti nak btau camne huhuhu
Mujur aku pujuk dia makan pujuk aku so dapatla kasut camni...
Disebabkan Ibu masih berpantang so tak elok la kasut bertumit tinggi kan so Ibu belika kasut camni jek.. Lembut n best gak bile pakai tapi maintain rendah la huhuhu
Abis beratus2 san gak la beli kasut, kopak wit Ibu camni huhuhu
Takpe, yang penting sume hepiiii
Baby pakai stokin dah le ihiks..
Dibecok oleh Unknown at 8:30 AM 6 luvbites
Labels: ~ e.f.f.f.a family, Raya, selipar
Friday, December 19, 2008
Selipar baru
Kali ni baru aku puas ati ngan selipar baru aku ni..
Tak nampak kotor kan ehehehe
Mesti kowang kata 'elehhh selak kamben, orang pun ade gak'
Ahh dulikkkkkkkkk........
Dibecok oleh Unknown at 9:00 AM 3 luvbites
Friday, November 28, 2008
Baru vs lama
Cam dikerik dek tikus HUH!
Alkisahnye, hubby aku ni susah tol nak cari selipar yang kena ngan kaki cam jari kacang dia tu wakakaka.. Sape yang kurus keding pasti tau camne jari kacang tu ekekeke... So dia tetap pakai la selipar ni ke hulur hilir.. Aku ni nak vouge sket pun dah nek segan sebab takkan la bini vogue, hubby pakai selipar kerik tikus kan (wahhhh dasyat aku kan muahahah)...
Akhirnye dia jumpa gak selipar biasa dia tu..
Lantak la B, pakai je la..asaikan jangan pakai yang cam dikerik tikus tu la..
Cam takde gaji nak beli selipar heheheh
Dibecok oleh Unknown at 10:30 AM 1 luvbites
Tuesday, November 18, 2008
Thursday, September 18, 2008
Tukar selipar..
Dah takde bunganye kan..
Walaupun cantek tapi disebabkan tapaknye nipis sgt membuatkan ku kadang2 hampir tersadung so aku membuat keputusan...............
utk menukar selipar tersebut ngehngehngeh..
Selipar ku yg blues clues ekekekek
Tebal selipar ni
Walaupun keras, alaa takpela..
Bukan nak bawak berjalan2..
Nak bawak masuk tandas jek ihiks...
P/s : Cam kenai jek selipar ni kan...
Nampak camni tapi mahal woooooooooooo
Dibecok oleh Unknown at 5:00 PM 5 luvbites
Labels: ~ selipar
Wednesday, August 27, 2008
Selipar ku yg cacat
huwaaaaaaaaaaaaa.....................
Nak beli slipar baruuuuuuuuuuuuuuuuu
huhuhuhuhu
psstttt.........abaikan kaki ku yang chubby itew ye uhuks..
Dibecok oleh Unknown at 11:30 AM 0 luvbites

