::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Showing posts with label Coti2 Mesia. Show all posts
Showing posts with label Coti2 Mesia. Show all posts

Monday, May 25, 2009

Aktiviti Malam

Ingatkan malam tu nak p Pasar Malam pe ntah alik2 upanye Pasar Malam tu ari semalam daaaaaa..
So disebabkan bukan dok ditengah2 bandar, so memerap je la kat umah...
Blogger yang tegar tapi sian, line celcom broadband tak kuat..
Kalo nak kuat, p dok luar ateh batu n bertenggek..kompemmmm dapat punye
Tapi bukan line tenet jek dapat, siap pree skali ngan langsuir dok sbelah yang menemani ekekeke

Budak2 dengan kerajinan masing2...
Ade yang emmabca buku...
Ade yang conteng2...
Ade yang main...

Dak ni plak (anak ipar aku), sebok ngan makan tolatnye ish..ish..ish..
Leh geng ngan Akak Eiqa kalo camni hehehe


post signature


Coti-coti Mesia

Ni pun entry2 yang tertunggak...
Kan aku ade kata nak p PTK kat trengganu tapi tak jadi...
So alang2 dah plan nak p Trengganu, aku ngan hubby aku pun coti, stay kat umah adik ipar aku..
Masa ni kitaorang benti jap lunch kat highway..
Malas nak snap gambar2 makan so snap gambar ENA QAISYA jek la ek

post signature

Thursday, May 14, 2009

Alkisah PTK

kowang tau tak PTK tu pe?
hehehe bagi yang taktau, meh aku kasi tau..PTK tu (Penilaian Tahap Kecekapan)
Sape2 yang nak nek pangkat n gaji, kena la lulus peksa ni dulu baru la leh nek..
Dan aku yang bengap ini..dah amik 3x pun masih lom lulus...asik dapat 3 jek... HAMJADAH TOL!!! Kali ke-4 ni kalo tak lulus gak, aku kena mandi air bunga bawah jambatan huh!

Ok, alkisahnye aku kena PTK kat Trengganu...
Cam tahun lepas gak la... tapi tahun lepas aku kena bulan pose, ase nak mati ase huhuhu tapi elok plak 'dia' mai so pe lagi, togokkkkkkk trus ayo wakakakakaka
So semalam, aku sebok la mencari2 surat panggilan untuk ke PTK tersebut..
Yang peliknye, surat memohon ade tapi surat panggilan ntah ilang kemana..
Sblom tu aku dah plan ngan family aku dimana mau stay kat treangganu lama sket almaklumla skali skala dapat berjalan kan so pe salahnye bercoti ngan familykan...
so disebabkan surat ilang so aku jenguk la laman web jpa smula kan sebab nak print out n bawak ke trengganu tu...
bile surf, alik2 tengok.. kowang nak tau pe?
masyaAllah.... mujurla slip kertas peksa tu ilang dan membuatkan aku jenguk laman web JPA ni.. kalo idak sia2 aku p trengganu tu sowang2, congok sowang2, tengok2 takde peksa kat situ..
drang leh tuko tempat peksa kat kuantan ni je ha.. kat PSDC...
cilakak tol JPA ni!!!!
tak mention pun nak tuko tempat peksa...
bahye tol...
so aku pun tuko la plan sebab mak aku pun cam dah lama tak p bercuti n beria2 bile aku ajak ke Trengganu kan..
Wat plak ari senin n slase tu Kakak pun peksa so start

ESOK..AKU COTI WEHHHHHHHHHHH

sampai ari Ahad la
so takdela n3 aku untuk 3ari ek..
jumpa smula kowang ari senin ngan n3 terbaru aku ihiks...
jaga diri n family kowang baik2 tau..
kalo sakit, cepat2 makan obat.. jangan culas tau!
cayanggg kowanggg....


post signature

Thursday, July 31, 2008

Dah nak balik...

Perghhh lama tol aku coti2 mesia... Sminggu bebs! Walaupun tak bape best tapi blehla...
Atleast aku dah sampai Perakkan...

Qaisya ni kalo bab posing, beressss jek...

Heheheh aku nak gak posing... PEACE tak tinggal ahaks..

Di depan umah kawan mak... Posing dulu sblom balik heheheh...

Sblom balik, drang ajak pekena laksa n cendol..
Tak sedap la...
Sedap lagik Laksa Mak Mah kat pasar tu kan...
Nyum3.... tingin plak makan laksa huhuhu
Jom B.....................



SELAMAT TINGGAL PERAK!!!!



Di Hotel Swiss Garden

aduhhhh..gelap giler!!!
ingat nak amik gambo pemandangan Pulau Pangkor yang kat blakang tu...
Alik2 gambar Pulau Pangkor nampak, muka kitaorang plak gelap...ampeh toll!!!
Tula kawan mak aku.. Sblom bawak ke umahnye... hubby dia bawak kitaorang p jalan2 n makan2 dulu.. Save budget ahaks...


hehehe...nak interprem gak walaupun tau muka tak nampak ihiks...

Di depan Hotel Swiss Garden, Lumut Perak...




Wednesday, July 30, 2008

Di bilik otel...

Haaa..nila rupa Apartmentnye.. Luas tapi situla katil, situla ruang tamu n situla jugak dapo.. Bek cakap HOTEL jek kan.. Setahu akula kan, APARTMENT ni ade bilik.. sebilik ke.. 2 bilik ke.. atau 3bilik.. Tu under Leisure Holiday la.. tapi under Swiss Garden ni, aku tak tau le huhuhu...

Hubby yang baru bangun tido ahaks...

kehkehkeh..punyela bersepah..nak wat camne kan... tu jek ruangan yang ade ihiks..
Adik yang melepek....

Kakak biasala, ngan mainan dia... Cakap sowang2 pun bleh dia ni hehehe...

Adik tak len tak bukan, menempel di sebelah Abah sebab nak men laptop kan.. Adoi le...

Pe yang aku buat tu? Disamping plastik KFC disisi...?

Heheheh breakfast Susu Coklat Dutchlady ngan ayam kfc muahahaha... Camne tak nek smula badan ahaks...

Nie time dah nak check out dah..patutnye lagi semalaman dok situ tapi dah tak tahan disebabkan ketidakselesaan so we decide tompang tido umah kawan mak la kan hehehe.. Mujur ade owang len dok Perak tu...



Swiss Garden Apartment, Perak

Hehehe seminggu aku cuti wehhh..P mana? Ngeh..ngeh..ngeh... Coti2 Mesia la weh... Merelease tensen yang bertensen2 ni... So aku bawak n angkut sume family aku p Perak, disebabkan kitaorang ade baucer free 3Hari 2Malam di Swiss Garden Apartment di Lumut Perak so pe lagik, p je la kan...




Kakak kalo bab posing, takyah di ajar, sndiri jek... Anak sapa la ni hehehe..

Nie cafe drang tapi aku tak makan la kat sini juz room service jek...

Tebal semacam jek beber Kakak tu kan.. Ekceli dia tengah makan tolat tu ihiks..

sempat lagik posing depan reception drang hehehe


Tempatnye punyela jauh dari bandar.. Adela dalam sejam jugak.. Membosankan.. Nama jek apartment tapi takde bilik.. Banyak lalat.. Ade monyet malah memang amat membosankan la huhuhu... Nasibla ko ek Swiss Garden.. Aku btau ikhlas ni hehehe...