::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Showing posts with label ena qalinsya. Show all posts
Showing posts with label ena qalinsya. Show all posts

Monday, January 31, 2011

We all Together

aktiviti di waktu petang...
kalo sempat camni la, kalo tak sempat dak2 jek camni, Ibu memerap dalam umah almaklumla Ibu kepenatan bekerja hikhikhik...
Abahnye?
Hehehehe abahnye nek motor sambil pangku Baby, Ibu, Adik dan Kakak akan kayuh beskal round taman...




Friday, October 15, 2010

Dulu berdua kini bertiga

adehhhhh...ni kalo ade anak 10 mau spuluh2 sumbat dalam troli ni hehehe
mujur r anak2 aku jenis papehal nak dok dalam troli, kalo idak susah gak terkejar sana sini wat plak tengah sesedap bercoping, pandang kiri/kanan anak dah lesap, bahye woooo

yang pasti tetiba 2 org jadi muslimah yg sejati tu hanya skejap cuma..
eksyen je lebih alik2 bogel gak pala tu..
Muka Baby siyes jek sebab tak dapat dukung n pestaim nek troli hikhikhik..
Disebabkan tan nye makin bertambah so Abahnye la yang menolak, i tak larat u huhuhu


post signature


Wednesday, October 13, 2010

Tema Ijo

Yeeeeeeeee aku tauuuu...
raya dah abis tapi biar r aku nak tunjuk gak gambo yang ade pada ari raya baru2 ni hikhikhik...

ni family 'pak lebai' huhuhuhu
ntah camne asben aku rajin pakai kopiah plak raya kali ni.. spoilll gambar huhuhu

i'm wif my Baby domok...
Baby la paling sian..
Siap bawak dia p kedai taylor, ukur badan dia alik2 bila siap n nak pakai di pagi raya, baru pasan yang baju besar dan kain dia senteng sampai ke lutut masyaAllah..
Mujur r Baby tak pandai berjalan lagi, harapkan dukung jek so tak nampak la sangat kecacatan pada kain tu sebab kononnye kain tu selalu terselak la kan..
aduhaiiiiiiiii fruustttttttttttttt...

QALINSYA wif her cousins
tu jek gambo raya yang ade hehehe

post signature