::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Showing posts with label Kad Raya. Show all posts
Showing posts with label Kad Raya. Show all posts

Tuesday, September 7, 2010

::CaMaT Ari RayeR::

Salam kengkawan sumer....
Dikesempatan ini aku nak mengucapkan SELAMAT ARI RAYA yang bakal menjelang tak lama lagi wat kowang sumer..
Aku jugak nak mintak maap selama kowang kenal ngan aku, aku ade wat ati kowang tersinggung or terasa tanpa aku sedari..
Maafkan aku ye..
Halalkan segala pemberian kowang maupun pemberian aku kat kowang kalo tak mencukupi citarasa kowang...

PESANAN AKU WAT KOWANG :
~ Raya nanti jangan makan kuat sangat, nanti orang sesedap kumpul wit raya anak, awak dok umah menahan sakit prot hehehe
~ Jangan men mercun! banyak ngat dah kita tengok berita kes kudung tangan.. kang tak semena2 bagi yang bujang, tron wit hantaran, bg yang dah tawen, dah takle nak masak dengan sempurna, susah wooooooooo...
~ Duit2 raya tu simpan leklok, nanti tercicir atau pencopek amik, nayaa.. susah woo nak p umah sana sini sebab nak menambah income anak2 ekekeke...
~ Jaga diri bebaik ye kowang....


post signature

Tuesday, September 22, 2009

Sape peminat sape ni?


Perghhhhhhhh aku dapat kad raya dari Amy Mastura wehhh...
Sape peminat sape ni ahaks...
Ekceli tiap2 tahun aku dapat dan tahun ni tak ketinggalan jugak aku dapat..
Bagus tol Amy Mastura ni..
Aku tau, bukan dia yang buat tapi atleast rajin gak drang anto kad raya untuk peminat2 dia ek..
Aku masih ingat lagi zaman bila ntah aku saje jek daftar jadi Ahli Kelab Amy Mastura, alik2 yang ni la yang aku dapat ekekeke
Okla kan, wat plak dia dan family dia sume chumel2 so tak rugi asenye kalo dapat kad raya dari dia kan ahaks...


post signature

Tuesday, December 9, 2008

SELAMAT ARIRAYA AIDILADHA

Selamat Ari Raya Aidil Adha buat teman2 blogger kesayanganku...
Moga ia membawa seribu rahmat buat kalian sekeluarga...
Bagi aku, biasa jek..
Tahun ni mood raya takde langsung..
Raya Aidilfitri maupun Raya Aidiladha.. aku pun tak tau nape...
Tapi yang pasti, kalian merasai dan menikmatinya dengan penuh kegirangan ye...

Tak lupa juga, thanx buat cute sebab sudi bagi aku kad raya ni...
Cayang ko slalu cute!


Tuesday, October 7, 2008

Kad Raya dr Kopi

Dik kopi...
ni kad raya aji atau kad raya pe ni hehehehe
anyway thanx dik kopi n tahniah!!!
Akhirnye dik kopi berjaya wat kad raya yg canggih heheheh
Selamat Ari Raya............

Wednesday, October 1, 2008

Kad Raya ku buat kowang

Kowang jangan gelak ek..
Kad raya yang aku buat ni simple jek..
Aku tak sekreatif kowang uhuks...
Yang ni jek yang mampu aku buat

Soooo..................
Aku nak bagi kad aku yang simple dan buruk ni ikhlas dari aku utk kowang...
Amik tauuu................


SELAMAT ARI RAYA DAN MAAF ZAHIR & BATIN
KU UCAPKAN BUAT KAWAN2 KU...
KITA JUMPA ARI ISNIN DEPAN YE DENGAN ENTRY2 YANG TERBARU DAN BERLAMBAK2 EKEKEKEK
TIME RAYA MESTI LA COTIKAN...
SO JAGA DIRI ANDA DAN KELUARGA ANDA....

Tuesday, September 30, 2008

Kad Raya dr Lina

Thanx LINA....
Welldone!!
Jap jek ko tangkap pe yg aku ajar kan..
Kalo
orang tu la...betak klubi tol ekekekkek

Friday, September 26, 2008

Kad Raya Ketiga

Kad raya saper ni..
Bek ngakuuuu ihiks...
Ekceli tak sangka plak dapat dari org tu kan...
Sampai aku sndiri lupa, bila masa plak aku ade bg alamat kat dia ni ekekekek

Wahhhh exciteddd
Dari ko ek cute..
Tima kasih la banyak2...
Nak balasan tak ni...
Sayang ko cute muahhhh

Cute... nama aku ENA tau bukan ENE uhuks...
Anywayyy tima kasih banyak2 ye cute...



Kad Raya dr Cute

Thanx cute!!!
SELAMAT ARI RAYA
MAAF ZAHIR BATIN YE...

Cayunk kamO!!!


Thursday, September 25, 2008

Kad Raya Kedua

Pagi ni... aku dapat satu lagi kad raya
so kad raya kedua utk tahun ni muahahah..
ske ni..ske ekekekek

Ade sesape tak kenal ngan logo ni...
Logo cute ni..
Harap kecik... ase nak gunting2 letak kat purse jek muahahahah

Wahhhh cantek ni...
meh kiter tgk sape yang antar...

Tadaaaaaaaaaaa
Aduhhh adik kesayangan ku rupanye
Yanie yang antorr
thanx yanieee....
Kreatif tol adik aku sowang ni
Ni nak balasan ke ni? ekekekek


Kad Raya Pertama

Kad Raya Pertama aku dapatt...
Sape plak kasi ni ek...
Formal jek sampul suratnyeee

Lorr... resepi ke?
Konpius ni...
Ni Kad raya atau kad resepi ni...

Eh! AMY MASTURA la bebs...
Eh btol ke ni?
Cam tak caya jekkkk

Btolla kowanggg
ekekekeke
jangan jeles...
Amy Mastura leh kasi kad raya kat aku muahahahah
Ase cam glemer jap ekekekeke

Tak caya?
Haa...ni otograp dari dia lagik ekekekkke
Sape yang minat kat Amy Mastura, leh jumpa kiter ek...
Nanti kiter tlg setkan appointment kehkehkeh...
Poyooossss jeekkkkkk

Wednesday, September 24, 2008

Dapat kad raya

Ye!Ye!
Dapat kad raya cyber dari adik2 kusss..

Thanx Adik Yanie..
Nanti akak balas ek...
Baru nak deco ni ekekke

Thanx too wat mzznana...
Nanti akak balas jugak ek..

Cayang kowanggg........