::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Showing posts with label kucen. Show all posts
Showing posts with label kucen. Show all posts

Tuesday, March 31, 2009

Dera kucen!


TULUN!!!!!TULUN!!!!!TULUN!!!!!
ade dak 2org sedang dera kucen...
tulun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tengok pe yg drang wat!!!
drang letak selipar atas kucen tu...
Siannye lahai kucen tu..
yang peliknye, kucen tu rileks jek...

Suspek utama yang mendera kucen tu!

Dan suspek kedua yang membantunya...

Meh tangkap drang ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Tuesday, December 23, 2008

Gelagat kucen


Karenah2 kucen ku yang terdapat dalam kamera aku..
Bila aku tanye Kakak sape yang amik, dia kata Adik yang amik..
So kowang, ni hasil dari tangkapan Adik hehehee

Monday, September 8, 2008

Amboi...amboi...


Amboii....amboii...amboii ko tommy....
bagus tol ko ek...
Tuan punye katil pun kekadang jek tdo kat atas katil ni..banyaknye tido kat atas lantai tapi ko sedap2 jek landing n pejamkan mata ko tido atas katil ek..
harap jek bukan katil aku..
kalo katil aku dh lama aku debushhh ko ni
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
nak brubah jd PEPAYA la camni...

Syoohhh...syohhhh....syohhhh
p tdo kat sangkar ko p...
eeeeee piat tinger baru tau!!!!


Thursday, August 21, 2008

Mangsa dera..

Inilah dia mangsa dera terbaru...
Seorang budak pompuan yang tembam lagi comei..
Nampak tak?
Jap ek... close up sket...

Haa.. nampak?
Masih tak jelas?
Ok..Ok...sat!!
Kiter close up lagik..

Haaa... tu diaaaa..
Nampak kan..

Camne cara dia didera tu?
Sape yang dera dia tu?
Eh! pssstttt...leh ke kiter kategorikan kena dera?
Atau mangsa amuk?

Takpe..takpe..
Kiter tgk dulu sape la yang buat dia jadik sebegini...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

KAKAK!!!!!!!!!!
Ibu dah dapat tangkap sape yang dera kakak tu...
Inila diaaaaaaaaaaaaaaaa...
SI TOMMY!!!!

Alkisahnye... si kakak ni mana penah bagi si Tommy tu dok tenang..
So bile Tommy tu rileks jek, adela si kakak mengacau..
So agaknye si Tommy ni bengang lalu mencakar muka kakak..
So dapatla kakak tanda camtu..
Mujur tak kena mata, kalo idak...hukhukhuk...
Terpaksa jadik mata kucen plak huhuhu

Thursday, August 7, 2008

Eh buat ape tu...?

Eh! Kakak dan Adik buat pe tu?
Eeee tak malunye Kakak, dah kena SENSOR ihiks..

OOooooo
Kakak dan Adik men ngan Tommy ek...
Pagi2 dah men ngan Tommy ye..

Adehh gelapnye ghupa Tommy ni huhuhu

Ok Kakak dan Adik... Ibu nak p work ni...
PEACE dulu sayang...
hehehehe daaaaaaaaaaaaaaaaa..


Saya ada seekor kucing

Saya ada seekor kucing..
Kucing saya bernama si Tommy..
Ini sebenarnye bukan kucing saya tapi kucing mak saya..
Dulu kami memang suka kan kucing tapi disebabkan saya mempunyai anak2 jadi kami dah lama tak bela kucing..
Kini mak saya kembali ngan hobinya..
Anak2 saya pun sukekan kucing..

adehh gelap plak muka si Tommy ni..

Tommy pun pandai men golf tau hehehe

Tommy yang kepenatan...

Inilah kucing mak dan anak2 saya....