::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Showing posts with label Si Baby Alin. Show all posts
Showing posts with label Si Baby Alin. Show all posts

Wednesday, March 16, 2011

Bunga apakah?

masa ni Ibu nak bawak anak2 Ibu berjalan2 kalo tak silap...
si Baby cukup ske jalan2 nek keta cuma si Ibu tak sanggup melayan tangan dia merawang sana sini mencapai ape yang tak patut dalam keta Ibu huhuhu...
So Ibu layan Baby makan milo nugget jadi Baby leh dok diam2..


Oh! nampak tak pe yang terselit di telinga Baby tu?
Nampak tak?
ok..ok kiter zoom sket ek..



Ha nampak tak?
Cuba kowang teka bunga aper tu?
Bunga raya? SALAH
Bunga orkid? SALAH
Bunga taik ayam? huh! LAGI SALAH..
Nak tau bunga ape?


tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
BUNGA ATAS DASHBOARD
hahahahaha
rileks jek Baby pakai, tak ingin nak cabut pong ekekekeke
cantek gak kan...





Tuesday, March 15, 2011

Perkembangan QA-LIN-SYA

Nak citer sket tang perkembangan 3 orang puteri kesayangan aku ni ha...
NUR FARISYA NADHIRA aka KAKAK aka EISYA

~ agak malas tapi rajin bila angin monsun dia datang
~ agak manja setiap kali ke skolah cuz kena antar dia sampai dalam kelas
~ dah benti minum susu dan kini hanya minum Vico
~ cukup pandai dalam pelajaran tapi kadang2 tergelincir sebab over confident
~ ska membaca tak kira waktu..
~ lebih dari adik2 kalo nak menan
~ tak pandai berdikari
~ molot agak pedas gak bile dia marah
~ bila ketawa sangat best bunyinye sampai kita tergelak skali hehehe
~ ske menari n dok dalam dunia dia sendiri
~ agak pemalu bila di depan orang
~ dah pandai kayuh beskal 2 tayar
NUR FAEIQAH NASUHA aka ADIK aka EIQA
~ tidak semalas Kakak tapi rajin dia datang pun ikut angin monsun gak
~ pun benti susu ikut Kakak minum Vico cuma still wif her bottle huhuhu
~ pandai berdikari
~ agak berani hingga kita tak expact dia seberani itu
~ cengengeh sket..maknanye? manja yang amat..
~ agak agresif tapi bila dah tak terkawal mulala menangis
~ bab pelajaran agak slow sket dari segi membaca maupun menulis hmmmmm...
~ kuat makan tapi still kuwus huhuhu
~ kuat majuk
~ dah pandai kayuh beskal without tayar kecik
NUR FADZLIN NAFISA aka BABY aka ALIN

~ manja giler ngan Bibik dia..sampai maktok pun jeles hehehe
~ dah pandai nyanyi tapi sume lagu indon r, Bibik dia ajar adehhhh
~ dah pandai panggil belaka cuma panggil IBU baru2 ni ha huhuhuh
~ dah pandai bercakap sket2 jugak
~ ske wat mimik muka
~ ske menari
~ takle marah kat dia, kalo marah mesti muka nak nanes..
~ ske berjalan2 kat luar
~ berlagak besar walhal nonet lagik
~ masih makan bubur yg masa bayi dulu..
~ dah banyak gigi
~ berat dah cecah 12.8kg
~ takut ngan owang luar





Baby Gajah

Layan jek gambar2 Baby ngan baby gajah..
bukan Baby tu baby gajah taw, jgn ckp cmtu, sian Baby aku huhuhuhu
opssssss 18sx, keseksian melanda hikhikhik...
kusyuk Baby tgk tv ngan baby gajah hehehehe
skian terima kasih..



Monday, March 14, 2011

Bergelimpangan

aku di atas terfikir2 mana pergi sume anak2 aku ek.. senyap jek belaka, tak bunyi gelak tawa drang pun
hurmmmmmmmmmmmm...
bila aku tron.....
lahaiiiiii bergelimpangan belaka minum susu
alahaaaiiii anak2 Ibu ni...



Akhirnye terlena

jangan gabra ye kengkawan, Baby masih boleh berjalan..masih boleh berlari dan berdiri..
ni la aktiviti dak2 ni bila kebosanan di malam ari..
Ini adalah kosi roda maktoknye ye..
bila maktoknye dah tido maka inilah yang mereka lakukan..
Meletakkan Baby di atas kosi roda tersebut dan ditolak sana sini..

Baby cukup terhibur dipermulaannya, mana idaknye..dia duduk kakak2nye menolak kan, mana tak bestnye tapi makin lama muka Baby makin suram..suram...suram......dan akhirnye.....................

zzzZZZzzzZZZzzzzZZZZzzzz
terlena wehhh...
tak penah lagi jadi camni, agaknye letih sangat kot..
pasni Ibu bawak kosi maktok jek, takyah bawak buaian Baby tapi kena perah keringat r sket sebab kena tolak sana sini baru Baby tido..
macam2 anak Ibu sowang ni...



Sunday, March 6, 2011

Panjangnye rambut Baby

Mari melihat aksi2 Baby berambut panjang
opsssssssssssss tipu jek tu...
rambut Baby masih kat bahu tu pun dah naik merah2 bila panas..
Nak potong? idaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!
cukup r potong pendek masa kecik, biar r besar ni nampak keperempuanan sket, kalo masa Baby tu sume org kata lelaki huhuhuhu





Monday, February 28, 2011

Bila dapat kaki...

Alahai cinonet ni, lelah bawak dia p jenjalan tapi kalo tak bawak sian la plak..
Kalo stakat jenjalan leh la, tapi kalo nak coping or beli barang2 ke, DINASIHATKAN takyah le bawak adoyaiiii...................

kesana sini berlarinye..
stakat berlari jek takpe, ni abis sume di usiknye..

wat plak kalo ade yang sebaya ngan dia, dia bantai kejar n rampas selamba jek mainan dak2 tu ambooooiiiii...kita bantai ingat dia takut upanye terlebih berani..
kaki buli tu

tapi mujur ade kakak dia 2 orang ni yang rajin melayan kejar sana sini hehehe..
Ibu kejar sket2 bolela, lebih2 takle kang terserlah 'keseksian' Ibu huuhuhuhu...







Anak2 muslimah

Alhamdulillah, sjok prot Ibu mengandungkan kalian...
anak2 aku terbuka sendiri pintu ati nak pakai tudung..
aku dulu camtu gak, tak perlu mak suruh, tak perlu boipren suruh maupun tak perlu buat kerana sesape, aku terbuka pintu ati sendiri start pakai tudung tak silap aku form 4 tapi yang permanentnye dalam usia aku 19tahun tak silap aku, okla tu kan dari tak pakai tudung trus..

meh tengok anak2 dara aku ni pakai tudung..
dek kerana drang ske pakai tudung, aku pun beli banyak tudung untuk drang tapi takyahla aku nak tunjuk koleksinye, kang kalah plak ibu dia kan heheheh


nak p jalan2 pun drang nak pakai tudung..
aku tak paksa dan aku tak suruh so atas request drang..kalo drang nak pakai aku akan make surekan baju yang drang pakai kena ngan pemakaian tudung..

Tengok plak gelagat anak dara bongsu aku ni...Ibu dera pakai tudung hehehe...
cukup susah nak snap gambo dia...






mudah2an anak2 Ibu menjadi muslimah yang sejati...
jangan masa kecik ni jek nak pakai, bila besar nanti dedah sana sini..
AMIN...




Sunday, January 23, 2011

Busha Legging

hehehe memula dulu aku penah beli legging ni tp bila aku tgk cam tak sesuwei jek Baby pakai, cam jerut jek trus aku jadikan pekasam legging dia tu..
baru2 ni aku ase cam nak try jek suh dia pakai, ase sakit tak ke, ase ketat ke ape ke alik2 aku tengok ok jek.. aku ape lagikkk, oder tenet la kan... dats my hobbies rite now hikhikhik...
skali oder harussss banyak2 so aku oder la lima..size paling beso iaitu size 95
meh coci mata tengok gaya2 Baby yang masyam ini...

Amboooiiii garangnye anak Ibu

meowwwwwwwwwwwww...chumel nye wink wink..

owhh pinky gurl wif pinky bicycle...

uiksss... nek beskal pun siap ade cam kunci keta tu...
klesss la Baby Ibu hikhikhik



Sunday, January 16, 2011

Ibu borek Baby rintik

Nak tau maknanye bagi tajuk di atas?
Ibu blogger maka Baby pun jadi blogger gak la..
jom layan gambo hikhikhik

tgk gaya pegang mouse tu...
caya la Baby ibu hikhikhik

ye kengkawan, skang kita kena fokus pe yang kita nak klik ye

wahhhh taip ape la tu ek..

pasni kalo Ibu malas nak wat entry, leh la Baby tolong watkan ye sayang ihiks...

post signature