::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Showing posts with label sebenier. Show all posts
Showing posts with label sebenier. Show all posts

Thursday, November 26, 2009

Makin bertambah

Adehhhhhh golap lagik...
Tapi kowang nampak kan..
Peti ais ku dah bertambah mende alah magnet ni..
Terima kasih wat KFC muahahaha


post signature

Berbaloi..baloi...

Haaa ini lah dia barang2 yang ade dalam beg goodies yang besar gabak tu..
lahaiii pesal sume gambar golap ni huhuhu
maap la..den tak reti lagi nak setting henpon baru ni huhuhuhu

yang ni pun dapat..
taukan..satu tabung dan satu lagi yang kita leh letak syampu ke sabun ke tapi tak kose nyah nak letaknye..
Kang blom pape, pocahhh

yang ni lagi bestttt
Ade jam tangannn..
cantek woooooooooo
macam jenis pe tu G-Watch ke ape? ntah aku pun tak ingat

aku pun ade gak beli barangan Munchy's..
aku memang ske biskut2nye..

Dengan harga RM10...
banyak aku leh makan nyumnyumnyum...

Kakak terlalu hepi dapat sume tapi Ibu dia seperti biasa hanya bagi dia yang 'ringan2' jek tapi yang 'heavy' yang lawo2, Ibu dia awal2 simpan tak bagi kakak dan Adik men muahahaha

Rasa nak p smula tapi malas la plak sebab ujan huhuhu


post signature


Friday, August 7, 2009

Suprised sebenier


Balik jek hubby aku dari men futsal, dia bagi aku surat ni..
Terkejut gak aku, sape plak yang kasi ni sedangkan asenye dah takde sape2 dah nak kasi aku sebenier...
Tapi rakus bukak ekekekeke

Wahhh cantek n unicnye....
dari sapela ni ekkk

lahaaaaaaaaiii
dari
Adik Zura upanye
thanx ye sayangg..cute sesangat

Nice 2 knowing u too my dear...

Rejki..............Rejki.....................

p/s : Ngehngehngeh..untuk arini aku nak tepek sume n3 mengenai pezen...biar kowang jeles muahahaha.. takdela, ekceli kbetolan aku dapat pezen pada minggu yang sama, kang tepek lambat kang, ade yang trase kan (ceeeeeeeeeee takle blah tol alasannye tu ekekeke) so pasni ade satu lagi pezen tau aku nak tepek..tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


post signature


Tuesday, August 4, 2009

Sebenier buat kowang

Mesti kowang tertunggu2 manala sebenier untuk kowang kan..
Jangan riso, aku takkan mungkiri janji cuma lambat sket sebab harap kowang faham ngan keadaan aku skang yangmana aku tak larat nak cari sebenier untuk kowang tu..
Pada plan tu, tiap2 ari dah listkan tapi bile nak p tu mak aiii tak larat woooo
Kalo jenis tron keta trus pintu kedai takpe, ni aku kena berjalan sejauh 1km dulu baru sampai ke depan kedai tu.. Kedai pe la yang sampai 1km kena berjalan tu ek.. Kedai 'MALL' la... kan jauh kalo kedai tu dok ingkat 3 ekekeke...
Tapi alhamdulillah, disebabkan semangat nak kasi kat kowang, aku cuba gak terjah walaupun tak larat tapi aku ase sejak akhir2 ni, makin nak meletop, makin kuat aku berjalan2 ekeke...


Pasti kowang tau ape ni kan
Anyway bagus gak aku wat murah ati aku nak bagi kowang sebenier tau.. sebab pe? sebab akhirnye terusik gak setem2 yang dah lama aku dok peram ni ha....
Tapi taktau la kowangnye sebenier leh pakai setem tak..
Aku pun taktau nak poskan camne...

Tadaaaaaaaaaaaa...
Nie la bentuk rupa adiah kowang...
Takla besar mana, kecik sangattt.. saje je zoomkan gambo ni nampak beso sket ihiks..
Nie pun konpius nak poskan camne..
Nak pos camni jek, cinonet sangat.. nak pos guna sampul surat hmmm ntahla...
Nantila aku tanye kat pos opis ek..

Kat sini aku nyatakan nama2 yang dah kasi aku alamatnye ek dan seperti yang aku war2kan yangmana aku letak nama cenggitu jugak la atas sampul surat sebab aku taktau nama penuh kowang dan kowang pun tak bagi ke aku kan... Bagi sape2 yang masih tingin merasai sebenier ni, dipersilakan send alamat di qaisya06@yahoo.com
akakkkkkkk... takde tarikh tutup sebab aku dah janji kan nak kasi so bagi jela alamat tu tapi jangan yang noty p send alamat len tapi org yang sama udah.. siannnn sape yang tak dapat tu....

PENAMBAHAN
Ok.. nama calon2nye ialah seperti berikut :-
1) CIKLINN
2) AMNA FAQIHA
3) RADZIAH BT MD ISA - akhirnye aku tau sape dh orgnye hehehe
4) YANIE COMEY
5) MASTURA BT MAHADI
6) FIZA RAMLI
7) MESSYREMO
8) HASNAH BT MUSA - ni dlm blog pun mmg fullname..bagussss
9) MASTIKAH MAIDIN
10) FARASELA BT AZIZAN - utk adik ni, pezen anda mungkin lambat sket sebab ade perkara2 yg perlu disettlekan ihiks
11) AIREEN MOHAMAD
12) SUZANA BT MAT ROPAL
13) ROSHANIZA BT RAMLI
14) HAYATI YUSSUP
15) ZURIANA BT ZAINOL ABIDIN
16) ROZAILAWATI MUHAMAD RIZA
17) ROSMILIA
18) AIMI SHALFARINA

wokeh... tu jek nama2 yang ade di list aku dan akan mendapat pe yang dijanjikan..
Pada yang blom kasi dan nak kasi, dipersilakan sesangat...
InsyaAllah sblom aku mletop tapi kalo aku mletop awal pun, assistant aku masih ade hehehe

cuma ingin ku nyatakan disini yangmana pezen tu lambat sket sampainye sebab mak aiiii proses2 penghantarannye sentiasa mengalami masalah.. banyak bebeno rintangannye so harap kowang tunggu dengan penuh kesabaran ye..so bg yang masih lom bg adddress n nak dapat sama ngan drang, sila2lah email ye.. kalo dah di pos, alamatnye lambat la plak ihiks...

'THANX 4 VOTE ME!'
SUDILA TERIMA SEBENIER INI
TANDAKU MENGHARGAINYA

post signature

Tuesday, November 25, 2008

Sebenier Kenduri

Pe yang kami dapat?
Kepek pisang, bahulu dan ........................


Hehehe kipas....
Cantekkan..
Tapi jap bebeno bertahannye..
sampai kat umah.....JAHANAM!!!!!!!!!!!!
Uwaaaaaaaaaaaa harap jek anak2 aku... kalo anak orang len dah lama aku jentik uwaaaaaaaaaaa..
Wahhhh... kijam la plak aku ni kan ehehehehe


Thursday, November 13, 2008

Sebenier dr Terengganu


Untuk makluman kowang terutama Lina kan (sajek nak bagi ko jeles ekekekek) Keychain ni pemberian dari seorang bos yang kodokuit tek idong masin ekekek
Baru2 ni dia kursus kat Terengganu dan ini jek yang dia kasi untuk anak2 buah kesayangan dia... Adeh laaa taraf Kumpulan Sokongan III plak pe yang dia kasi anyway tima kasih la bos...

Mula2 dia kasi aku ni...
Aku tau dia nak kasi adik aku ni tapi saje kasi aku sebab aku dok sbelah adik aku kan.. aku fahammmmmm ekekeke

Disebabkan tak sebati ngan jiwa aku so aku tukar ngan CC aku la...
Aku amik la keychain ni...

Disamping tu gak dia bagi kitaorang ni..

Ape ni? aku pun taktau tapi yang pasti adik aku dah nak wat tempat colek.. Alaaa colek mempelam tu kan so letakla colek dia dalam piring ni ekekekek
Ampehnye awek bos muahahaha



Tuesday, November 11, 2008

Contest~yang mana 1?

Untuk makluman kowang terutama Lina kan (sajek nak bagi ko jeles ekekekek)
Keychain ni pemberian dari seorang bos yang kodokuit tek idong masin ekekek
Baru2 ni dia kursus kat Terengganu dan ini jek yang dia kasi untuk anak2 buah kesayangan dia... Adeh laaa taraf Kumpulan Sokongan III plak pe yang dia kasi anyway tima kasih la bos...
Cuba teka yang mana aku punye? hehehe

Eh! cop! cop!
Pe kata aku buat contest....
Selama ni aku cari idea nak buat contest..
Tingin gak bagi kowang pezen kan tapi tu la, nak ciplak yang kowangnye contest, tak best la plak kan so aku sorokla dulu ape yang aku nak cite tang keychain ni ek...
Aku nak suruh kowang teka yang mana aku punye...
Meh teka...teka..... hehehe
Oh!ya lupa! contest ni tutup pada hari ermmm selasa dah la ek.. 2hari jek aku kasi kowang teka... Mende senang takkan sampai berhari2 kan hehehe

[UPDATE!!!! Kowang!!! Cepat teka!!!! Lagi 15minit ni.....So apelagi, cepat teka....]

Sunday, November 2, 2008

Sebenier dr Arkib Negara

Ni sebenier yang kitaowang dapat dr Arkib Negara

Lor keychain ngan pamplet jek?
Pergi SUK Kelate punyela banyak dapat sebenier huhuhu
ERK! Adeh jaat aku kan, itupun mujur drang bagikan ekekek
Anyway thanx la bersusah payah sediakan kitaowang makan n bagi sebenier ni hehehe



Wednesday, August 27, 2008

Farewell utk kalian

Pas meeting tu..mulala upacara farewell utk kawan2 opis yang akan/dah bertukar uhuks...
Pak Din...
Bertukar di sbelah opis jek :P
Masih leh jumpa lagik ihikss

Faizul atau nama manja dia yg aku kasi PEJO ihikss..
Mengikuti jejak Pak Din..
Disebelah opis jugak ihiks

Maziana..
Telah bertukar ke Maran sebab dah tak tahan dok berjauhan ngan suami huhuhu
Rajin dia mai kann

Dan K.Jan huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Mujur kena tuko sebelah bangunan jek..
Kalo jauh2 takde la tompek eden nak tompang makan huhuhuhu



Tuesday, August 19, 2008

Balut pezen

Eh! Pe yang Kakak buat tu?
Menonggeng jek tuuu...

OoooOOoooo..
Tolong Ibu balut pezen ek..

Kakak, potong salertip tu sket..
Adehh mujurla ade pembantu hehehe

Tadaaaaaa...
Dah siap!!! Pos laju buat si akak cayang..
Tunggu pezen arijadimu ini di esok ari ye kak hehehe

PEACE!!!!!!!!
Adehhh muka tak mekap...
Ekceli aku tak target pun nak masukkan blog tang ni tapi ade jurukamera kecik yang tak bertauliah tetiba snap pic kitaowang tanpa disedarikan..
So pe lagik, wat la bahan blog ihiks..

Niela jurukamera kecik yg cute n noty ni...
Keletihan mengambil gambar hehehe

Wednesday, July 30, 2008

Sebenier dr akak cyg..

Adehhh nek segan aku..bukan pe... aku dah mai umah akak dalam tiga atau empat kali tak silap aku tapi satu hape pun aku tak bawak untuk akak n anak2 dia.. tapi dia baru skali datang umah aku dah bagi kitaorang macam2... wat plak kali ni aku p umah dia, aku dapat sebenier lagi kan huhuhu malu la akak.. tapikan akak, kalo ade lagik bagila muahahahahaha...
Org kata rezeki jgn ditolak, musuh jangan dicari muahahaha....





Cantekkan hehehe... Aku wat simpanan di almari ku jek.. Bukan takmo pakai jam tu tau kak tapi besar la.. Almaklumla tangan adikmu ini halus bak tangan cinderela muahahaha pasan jap!... Nak dikerat, sayangla kak so leh ek Ena simpan jek kat almari...

Anyway, thanx a lots akak!! Sayanggggg akak...muahhhhhhhhxxxxxxxx





Friday, July 18, 2008

Sebenier...

Tengah aku on kol, tetiba Lina PA pangey suh pilih sebenier dari Bos.. Aku tak taula plak bos p mana tapi dah orang kasi sooo pe lagikkk tibaaaaaiii jek la ihiks... TIMA KASIH YE BOS!!! Lenkali beli la lagik sebenier utk staff2 ni.. Jangan kodokuit ngat, tak bek muahahaha..

Ekceli dia ade 3 jenis (itu yg Lina bawak la).. Yang mana cantek kowang?

So aku pilihla yang ni!!!!
CUTE tak weh...? cute tak? cute cam aku kan muahahaha...
Heppppp aris!!! jangan jeles ek :P

Bila di pk..di pk..di pk..di pk.. bape banyak pk daaaaaa...
Trus aku dapat idea nak letak mana mende ni..
Yelaaa..kalo dibiarkan dalam plastik, mau aku dah tak ingat esok lusa aku letak mana kan...

Tadaaaaaaaaa.....
Comei tak aku letak kat cni ihiks....