::Click Me::
Thursday, November 26, 2009
Berbaloi..baloi...
Haaa ini lah dia barang2 yang ade dalam beg goodies yang besar gabak tu..lahaiii pesal sume gambar golap ni huhuhu
maap la..den tak reti lagi nak setting henpon baru ni huhuhuhu
yang ni pun dapat..taukan..satu tabung dan satu lagi yang kita leh letak syampu ke sabun ke tapi tak kose nyah nak letaknye..
Kang blom pape, pocahhh
yang ni lagi besttttAde jam tangannn..
cantek woooooooooo
macam jenis pe tu G-Watch ke ape? ntah aku pun tak ingat
Dibecok oleh Unknown at 2:30 PM 4 luvbites
Labels: ~ sebenier, Si Kakak Eisya
Friday, August 7, 2009
Suprised sebenier
Terkejut gak aku, sape plak yang kasi ni sedangkan asenye dah takde sape2 dah nak kasi aku sebenier...
Tapi rakus bukak ekekekeke
dari sapela ni ekkk
dari Adik Zura upanye
thanx ye sayangg..cute sesangat
Rejki..............Rejki.....................
p/s : Ngehngehngeh..untuk arini aku nak tepek sume n3 mengenai pezen...biar kowang jeles muahahaha.. takdela, ekceli kbetolan aku dapat pezen pada minggu yang sama, kang tepek lambat kang, ade yang trase kan (ceeeeeeeeeee takle blah tol alasannye tu ekekeke) so pasni ade satu lagi pezen tau aku nak tepek..tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Dibecok oleh Unknown at 2:30 PM 3 luvbites
Tuesday, August 4, 2009
Sebenier buat kowang
Jangan riso, aku takkan mungkiri janji cuma lambat sket sebab harap kowang faham ngan keadaan aku skang yangmana aku tak larat nak cari sebenier untuk kowang tu..
Pada plan tu, tiap2 ari dah listkan tapi bile nak p tu mak aiii tak larat woooo
Kalo jenis tron keta trus pintu kedai takpe, ni aku kena berjalan sejauh 1km dulu baru sampai ke depan kedai tu.. Kedai pe la yang sampai 1km kena berjalan tu ek.. Kedai 'MALL' la... kan jauh kalo kedai tu dok ingkat 3 ekekeke...
Tapi alhamdulillah, disebabkan semangat nak kasi kat kowang, aku cuba gak terjah walaupun tak larat tapi aku ase sejak akhir2 ni, makin nak meletop, makin kuat aku berjalan2 ekeke...
Anyway bagus gak aku wat murah ati aku nak bagi kowang sebenier tau.. sebab pe? sebab akhirnye terusik gak setem2 yang dah lama aku dok peram ni ha....
Tapi taktau la kowangnye sebenier leh pakai setem tak..
Aku pun taktau nak poskan camne...
Nie la bentuk rupa adiah kowang...
Takla besar mana, kecik sangattt.. saje je zoomkan gambo ni nampak beso sket ihiks..
Nie pun konpius nak poskan camne..
Nak pos camni jek, cinonet sangat.. nak pos guna sampul surat hmmm ntahla...
Nantila aku tanye kat pos opis ek..
Kat sini aku nyatakan nama2 yang dah kasi aku alamatnye ek dan seperti yang aku war2kan yangmana aku letak nama cenggitu jugak la atas sampul surat sebab aku taktau nama penuh kowang dan kowang pun tak bagi ke aku kan... Bagi sape2 yang masih tingin merasai sebenier ni, dipersilakan send alamat di qaisya06@yahoo.com akakkkkkkk... takde tarikh tutup sebab aku dah janji kan nak kasi so bagi jela alamat tu tapi jangan yang noty p send alamat len tapi org yang sama udah.. siannnn sape yang tak dapat tu....
PENAMBAHAN
Ok.. nama calon2nye ialah seperti berikut :-
1) CIKLINN
2) AMNA FAQIHA
3) RADZIAH BT MD ISA - akhirnye aku tau sape dh orgnye hehehe
4) YANIE COMEY
5) MASTURA BT MAHADI
6) FIZA RAMLI
7) MESSYREMO
8) HASNAH BT MUSA - ni dlm blog pun mmg fullname..bagussss
9) MASTIKAH MAIDIN
10) FARASELA BT AZIZAN - utk adik ni, pezen anda mungkin lambat sket sebab ade perkara2 yg perlu disettlekan ihiks
11) AIREEN MOHAMAD
12) SUZANA BT MAT ROPAL
13) ROSHANIZA BT RAMLI
14) HAYATI YUSSUP
15) ZURIANA BT ZAINOL ABIDIN
16) ROZAILAWATI MUHAMAD RIZA
17) ROSMILIA
18) AIMI SHALFARINA
wokeh... tu jek nama2 yang ade di list aku dan akan mendapat pe yang dijanjikan..
Pada yang blom kasi dan nak kasi, dipersilakan sesangat... InsyaAllah sblom aku mletop tapi kalo aku mletop awal pun, assistant aku masih ade hehehe
cuma ingin ku nyatakan disini yangmana pezen tu lambat sket sampainye sebab mak aiiii proses2 penghantarannye sentiasa mengalami masalah.. banyak bebeno rintangannye so harap kowang tunggu dengan penuh kesabaran ye..so bg yang masih lom bg adddress n nak dapat sama ngan drang, sila2lah email ye.. kalo dah di pos, alamatnye lambat la plak ihiks...
'THANX 4 VOTE ME!'
SUDILA TERIMA SEBENIER INI
TANDAKU MENGHARGAINYA
Dibecok oleh Unknown at 6:30 PM 24 luvbites
Tuesday, November 25, 2008
Sebenier Kenduri
Dibecok oleh Unknown at 9:30 AM 2 luvbites
Thursday, November 13, 2008
Sebenier dr Terengganu
Baru2 ni dia kursus kat Terengganu dan ini jek yang dia kasi untuk anak2 buah kesayangan dia... Adeh laaa taraf Kumpulan Sokongan III plak pe yang dia kasi anyway tima kasih la bos...
Aku tau dia nak kasi adik aku ni tapi saje kasi aku sebab aku dok sbelah adik aku kan.. aku fahammmmmm ekekeke
Aku amik la keychain ni...
Ampehnye awek bos muahahaha
Dibecok oleh Unknown at 2:00 PM 3 luvbites
Labels: ~ sebenier
Tuesday, November 11, 2008
Contest~yang mana 1?
Keychain ni pemberian dari seorang bos yang kodokuit tek idong masin ekekek
Cuba teka yang mana aku punye? hehehe
Eh! cop! cop!
Pe kata aku buat contest....
Selama ni aku cari idea nak buat contest..
Tingin gak bagi kowang pezen kan tapi tu la, nak ciplak yang kowangnye contest, tak best la plak kan so aku sorokla dulu ape yang aku nak cite tang keychain ni ek...
Aku nak suruh kowang teka yang mana aku punye...
Meh teka...teka..... hehehe
[UPDATE!!!! Kowang!!! Cepat teka!!!! Lagi 15minit ni.....So apelagi, cepat teka....]
Dibecok oleh Unknown at 4:30 PM 10 luvbites
Sunday, November 2, 2008
Wednesday, August 27, 2008
Farewell utk kalian
Dibecok oleh Unknown at 9:30 AM 0 luvbites
Tuesday, August 19, 2008
Balut pezen
Menonggeng jek tuuu...
Tolong Ibu balut pezen ek..
Adehh mujurla ade pembantu hehehe
Dah siap!!! Pos laju buat si akak cayang..
Tunggu pezen arijadimu ini di esok ari ye kak hehehe
Adehhh muka tak mekap...
Ekceli aku tak target pun nak masukkan blog tang ni tapi ade jurukamera kecik yang tak bertauliah tetiba snap pic kitaowang tanpa disedarikan..
So pe lagik, wat la bahan blog ihiks..
Keletihan mengambil gambar hehehe
Dibecok oleh Unknown at 10:00 AM 1 luvbites
Labels: ~ aku, sebenier, Si Adik Eiqa, Si Kakak Eisya
Wednesday, July 30, 2008
Sebenier dr akak cyg..
Org kata rezeki jgn ditolak, musuh jangan dicari muahahaha....
Anyway, thanx a lots akak!! Sayanggggg akak...muahhhhhhhhxxxxxxxx
Dibecok oleh Unknown at 1:00 PM 0 luvbites
Labels: ~ Akak cayang, aku, sebenier
Friday, July 18, 2008
Sebenier...
Ekceli dia ade 3 jenis (itu yg Lina bawak la).. Yang mana cantek kowang? So aku pilihla yang ni!!!!
CUTE tak weh...? cute tak? cute cam aku kan muahahaha...
Heppppp aris!!! jangan jeles ek :P
Bila di pk..di pk..di pk..di pk.. bape banyak pk daaaaaa...
Trus aku dapat idea nak letak mana mende ni..
Yelaaa..kalo dibiarkan dalam plastik, mau aku dah tak ingat esok lusa aku letak mana kan...Tadaaaaaaaaa.....
Comei tak aku letak kat cni ihiks....
Dibecok oleh Unknown at 3:30 PM 0 luvbites
Labels: ~ sebenier



