::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, January 23, 2009

Epi besday

EPI BESDAY TO BOTH OF U
EPI BESDAY TO BOTH OF U
EPI BESDAY TO EO DAN AINE
EPI BESDAY TO BOTH OF U
MAY ALLAH BLESS BOTH OF U ALWIZ...

(Kek ni plak Aine yang banjer... dan kitaorang seperti biasa, tolong makan ekekeke... Dulu ngan staf2 dulu, sape nye besday kita kumpul wit n banjer makan tapi kali ni berbeza.. sapenye besday, dia plak banjer ihiks... rejki murahhhh)
Alaaaa gelap la plak masa putun kek ni...
Hehehe EO aku bab amik gambar memang ske sesangat...
Aine plak malu2 kucennye...
Anyway thanx korang...

Makan Nasi Beriani

Ok lunch kiter arini adalah menu Nasi Beriani...
nyum..nyum..nyum...

Wahh tersenyum kamben aris dapat makan nasi briani percuma
tak cukup ngan nasi sendiri, nasi aku dikebasnye muahahaha
Adehh gelap la plak..
Nak tunjuk insan yang bermurah ati yang sudi belanja kami makan..
Ekceli dia belanja ade makna tapi kalo takde makna pun dia banjer gak ihiks...
Arini besday EO aku sebenonye..
Sebagai anak2 buah juz tolong makan jek uhuks... tak tau nak beli pezen pe (alasan sungguhhh)
Anyway thanx EO..
~Moga dimurahkan rezeki slalu dan dipanjangkan umo

Ha ko!!! liciiinnn!!!!!
Kalo tak makan sebelah EO ni, dok sebelah aris ni mau aku ratah lagi ayam ngehngehngeh...

Aris yang kekenyangan sambil mencungkil gg nya..
Ni adalah hobi tetap aris.. abis makan jek korek gg yulkkkk!!!!



Thursday, January 22, 2009

Gunting rambut

Sape yang pasan pasti terpasan jua rambut aku yang panjang kan so kali ni aku dah tak tahan akan kerimasannya...
Aku kalo rasa rimas n rasa nak potong pasti bila 'tiba saat' itu..
Masa tu dah tak pk sayang atau pape dah.. yang tau nak potonggggg jekkkkk
Dan kali ni aku nekad nak potong
Ikutkan hubby aku suh potong pendek trus sebab masa memula dia kenal aku dulu, rambut aku cam laki ekekeke so dia ske aku camtu..
Pelikkan..
Slalunye orang laki ske pompuan rambut panjang tapi tidak hubby aku tapi aku takle ikut cakap dia sebab takmo r cam laki..cukup r masa zaman muda2 dulu so aku potong paras bahu jek

Tengah tunggu giliran, Adik pun terlelap..
Sian dia..
Letih menunggu keta basuh lagik..letih tunggu Ibu nak potong rambut lagi...

Ermmm aku gunting rambut kat kedai cina jek..
Bukan di kedai kless2... juz kedai biasa jek...
So style pe aku nak buat ek...

Ramai gak yang menanti giliran..
Eh salah sorang tu cam kenai jek ihikss

biasala tokang gunting rambut..mesti syeksyi ihiks...

Puas pujuk Kakak suh gunting rambutnye yang mengerbang bak pontianak tibam2 tapi dia takmo... aduuuuuuhhhhh..
Kalo jenis ske basuh rambut n syampu tahan kira, ni malas nak mampuih!!!
Geram tol tau!!!



Basuh keta

Di pagi minggu Ahad..
Aktiviti : teman hubby ku basuh keta huhuhu
Ikutkan malas bebetoi sebab aku ni tak ske bab menunggu ni tapi sian kat muka hubby ku yang nyaris nak majuk so ikut je la huhuhuhu
memula basuh enjin keta

pastu baru basuh keta..
Siap berbuih salji lagik

Adik pada mulanya merengek2 akhirnye ok hehehe

Kalo ade Kakak, ariku penuh ngan keceriaan sebab layan keletah dia hehehe


Pezen dr hubby

Heheheh
Aku dapat pezen dari hubby aku..
Tak mahal mana pun..
Jenama pun biasa jek...
Atas sebab ape aku dapat pezen ni?
Hehehehe... ade la...
biar r rasie ihiks....
Blom tiba masanye lagik ekekeke

Tantek tak aku pakai?
hehehe tangan kerapu tapi lantak p la kan ihiks..

Ekceli dolu2 kala aku memang pakai jam tapi disebabkan kulit aku ni 'buruk', takle pakai mende2 sebab gatei kalo berpeluh so aku pun dah lama tak pakai jam.. kini hubby aku suh aku pakai lak, adehhh... pakai je la kan, orang dah beli ihiks..

Anyway thanx u my beloved hubby...



Sessi pemberian hamper

Hamper2 yang menanti pemenang2...
Ekceli sume dapat cuma bezanya tempat pertama hingga ketiga hamper besar r..

Masing2 berdebar menantikan keputusan juri ihiks..

Ha ni la dia juri2 nye...
Mujur juri2 cemerlang men.. kalo idak malu jek jadi juri ihiks..

Dan yang mengejutkan...
aku mendapat tempat kedua last huwaaaaaaaaaaaaaaaa
Seabis baik men alik2 yang ni jek aku dapat uhuks..
Mujur aku dapat hamper gak, kalo idak kompem aku suh geng2 aku banjer aku makan KFC huh!!!

Hehehe Adik aku dapat ketiga last ekekeke

Aris plak dapat keempat last ihiks..
Cantek jek kitaorang kan

EO aku dapat tempat kedua..
Tempat kedua ye..takde last..last ekekeke

Wahh ske ati geng2 oren ni ek dapat tempat kedua..
Alaaa harapkan luck CC Shahrul jek tu... kalo idak menjunam gak tu ekekeke
(Ayat jeles muahahaha)

Dan tempat pertama jatuh kepada
~A. Nal
~K.Biah
~A.Joe
Wahhh klesss kowang ek...
Takpe..takpe... rejki korang hehehe

Yeahhh si tudung pink dapat pezen misteri..
Pe ade didalamnye tu EO?
Jeles ni..jeles uhuks...
Geng oren..
BErkat beli baju oren sama, tu yang menang tu...
Siap bawak tukang sorak pun baju kaler oren ekekeke

Aris yang redha dengan tempat kelimanya..

Salah sorang geng aku yg vogue di tempat ke tujuh ekekeke

Kami la geng gagak itam yang tiutttt
Muahahahah dulikkkkkkk

BErsama hamper masing-masing..

Ni nak cakap yang terbaik dan tercorot..bole ke? ahaks...
Jangan marahhhh

Tournament Day's

Akhirnye ari yang ditunggu pun tiba...
Suku daripada peserta-peserta yang bertanding...

EO aku membuat balingan..
Masa training cantek jek tapi bila tournament hancurr ekekeke

tapi takpe, mujur geng dia bole diharap dan yang pastinye kesemua game EO 'haji' kan ihiks..

Pihak lawan...
Si tudung pink tu menang hadiah misteri..
balingan paling sket ihiks..
ok r tu kan atleast dia dapat pezen dari aku yang hanya dapat hamper uhukss

Adik manis aku yang baling ntah pape...
Mujur geng2 bole pakai gak ihiks..
Yang pasti Adik aku dapat tempat kedua tau.. tempat kedua balingan paling sket muahahaha

aku bersama Izu..
Harap2 awek dia tak tengok r blog aku ni ihiks..

Aris yang pada mulanye havoc akhirnye sepi sebab ditego oleh sesorang yang tak patut berada di pusat boling huhuhu...
'Nanti kita blasah orang tu ek bang... '

Sebahagian para2 peserta yang bertanding

Geng2 puteh ijo..bahye ni huhuhu
Aris, ko baling ke ko skodeng bola tu?
ekekeke

Geng2 oren yang cemerlang