::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Saturday, February 27, 2010

Berjaya Times Square

Disebabkan dua2 dah wat pangai nak men so kakak sepupu drang ajak p Berjaya Times Square kononnye kat situ ade playground bestt..
Aku yang penah menjejakkan kaki aku kat situ satu ketika dulu, cam tau je playground dimaksudkan dan terfikir gak aku, nak ke anak2 aku men kat tempat camtu hmmmmmmmm..
Tapi dek kerana nak berjalan2 dan kali ni nak p kat situ ngan hubby n anak2 aku so aku diamkan aje....

Membuktikan aku dah sampai ke Berjaya Times Square hehehe
Masa ni raya cina pertama tak silap aku so tu pasai decoration pun penuh lagi ala2 cina tapi aku ase cam berdiri depan kuil india la plak huhuhuhu

Mujur gak aku bawak anak sedara kazen ni, leh gak dia snap gambar2 kitaorang hehehe

pasti kowang tau berapa tingkat BTS tu kan so Adik pun dah kepenatan..
Ikutkan aku pun ase nak dok gitu gak tapi takut gak kang warga KL kata aku jakun plak kan ekekeke..

Btol tekaan aku, memang kat sini la tempatnye..
Bukan aje anak2 aku gerun, aku dan hubby aku pun kecut perut tengoknye..
Dah la tiket satu kepala dekat RM50, aduhaiiii..
Terpaksala aku tak dapat merealisasikan keinginan anak sedara kazen aku nak nek mende ni sebab anak banak takut giler hehehehe
'sory ye sarah, anak banak mak ina memang penakot giler mende2 camni, memang hindari tol huhuhu'

dalam pada tu sempat gak aku rembat selipar dalam umah ni haaa..
cantekkkkk n banyak pilihan.. Ase nak beli sume, harga pun RM10 jek...
pasni leh la aku beli kat sini sebab kat Kuantan memang takde ataupun aku taktau ade orang jual katne huhuhu..

So tuko plan...
Kemana plak pasni sebab ari dah masuk petang ni..
Sempat ke tak pergi tempat tu?


post signature


0 luvbites: