::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, February 5, 2010

Plan len jd len

Sebeno..beno..benonye kitaorang plan nak p ngan kawan2 hubby tapi tiba2 saat2 akhir salah sowang kawan hubby ade hal so kawan yang len pun cam ase tak best r dan aku plak dari nak bawak anak sedara kazen pun tak jasi cuz dia bendera merah, alik2 kitaorang plan bawak dak2 je p, lagi senang n hepiii...

Perjalanan tak jauh mana sebab aku orang Kuantan kan..
So kita dah masuk 'kawasan' WaterPark Gambang..
Ase tak sabo la plak ihiks...

Okeyyy sblom nak beli tiket, dak2 ni kena ukur dulu..Kakak kompem r kena kan tapi ingatkan Adik tak kena, upanye Adik terlebih skeeeeeeettt jek, aiseymennnn rugi..rugi.. so nak taknak kena la bayo jugak untuk Adik huhuhu

Tiket aku dan hubby RM19.90 manakala Kakak dan Adik RM12.90

Nak kata ramai ke idak ek...
Ermmm bagi aku biasa jek, kalo takde org sangat pun tak syiokkk..

Seblom masuk Waterpark, kitaorang kena pakai 'gelang' hikmat ni...
Yang paling berharga gelang yang hubby aku pakai..
Mau gak orang tetak tangan hubby aku sebab berharga cuz ade topup kat gelang tu huhuhu

Aku tau muka aku tak nampak n gelap..
Aku juz nak tunjuk betapa bercahayeeeee nye masa aku smpai tu..
Tapi owang kata kul 10 matahari panas tu adalah zat..ye ke idak tak tau r..

Aku didepan loker...
Punyela scan kat konci loker tu tapi tak bukak2, upanye scan kat tepi tu la..haiyaaaa mujur la owang tak nampak kalo idak malu wooooooooo huhuhuhu

disebabkan sume nanti akan berendam so takle la nak bawak kamera/hp jadi ape aktiviti dalam tu tak dapat la nak snap..
Takpela, lenkali la masa p ngan kawan2 nanti ek..
Yang pasti memang best cuma masa ni pentingkan anak2 bermain dulu nanti bila p ngan geng2 baru la main menan yang dewasa plak tapi cam la berani kan ekekekek.. yang anak2 punye pun aku dah kecut huhuhuhu

Kitaorang abis men dalam kul 2.30ptg..letih giler woooo pastu garing kulit muka aku ase..
Ikutkan dak2 ni taknak lagi nek tapi bila dipujuk2 akhirnye drang stuju gak...

Balik tu, ingatkan nak beli la cenderahati yg mana nak menyatakan dah penah mai sini kan alik2 dak2 ni sambar spek mata itam ni ha..
Takpela, amik la sebab kat topinye ade 'logo' Gambang Waterpark' ok la tu...

Gaya si Kakak..
Kemana2 bawak spek mata dia ni skang..

Gaya si Adik..
Yang ni lagi kelako, time tido maupun baca buku atau ape jua situasi, dia dok pakai jek spek mata ni hahaha kelako plak nengoknye..
Takut mata jek rosak...

SO kengkawan, ujung bulan 2 ni jadi ke idak?
Jom la wehhhh bestttt kalo p ngan geng2, kita sewa r Cabana skali..

post signature

6 luvbites:

attyfir said...

bila lah den nak sampai sini eh ..

attyfir said...

bila lah aku nak sampai sini ye na..kalo tak leh kita bermesraan ..

ilahjy said...

kak mmg nak bawa anak2 p situ..best tak?? thn lepas p lostworld tambun.. anak2 je masuk mak pak dok hotel kat ipoh..dah sudah baru p amek depa.. kat gmbg ada hotel ker??? berapa kos dia?

Alimaz-Kembara Terasing said...

bestnya leh mandi manda....

Zue AnnaLeeya said...

aku dah gi ari satu family... mmg sonot... anak2 pon sonot.. yg t'lebey sonot adalah mak pak nyer.. hahaha... lenkali nak bwk lg bebudak ni pegi..

Mummy Chubby said...

target mummy bln 3 nant...insyaALLAH...tap xtau la, kdg2 apa yg diplan konpem xjadik punye..hahahhaaaa...