::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, February 5, 2010

Makan laksa penang

Skang ni sejak ade Bibik kat umah, aku ngan hubby leh bawak Kakak makan dulu sblom balik..
Kalo idak trus jek p amik Baby then balik umah, sampai tak sampai dalam kul 7.30malam, susah wooooooooooo letih yang amat!!

aku ngan hubby spt biasa makan laksa penang tapi kali ni laksa penang dia cam tak beshh jek...

Kakak plak makan pulut kunen..
Dah lama Kakak tak makan, tu yang berselera tu..
Kalo ade Adik kan besh huhuhuhu

post signature

5 luvbites:

atty's said...

aku gitu lah ari2 na..sampai umah kol 7 .lepas tu nak masak bagai utk adik ngn fir.depa tak mau tapau nak mamanya masak ..walupun satu jenis.

Alimaz-Kembara Terasing said...

bestnya laksa peneng....ehhhh saya tak folo awak ekk...lupa la tu...hehehe saya dah folo la ni...sori...

ikiqzana said...

kegemaranku.. nmpk sedap.

Lina said...

laksa penang kat pasar tu ke ena... lama x mkn kat situ

Nida said...

Na.. ko makan kat mana laksa tu??? Mana ler tahu kot2 aku tahu kedai tu..