::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, February 2, 2010

Makan pizza

dah lama aku tak wat blog bab makan memanjang kan so pasni pasti kowang dok mengeluh sebab asik bab makan jek aku publish muahahahah
wokeh...kali ni aku ajak dan bawak sume ahli keluargaku menikmati PIZZA..
Sian kat mak aku dah lama tak jalan2 so kali ni bawak dia seperti biasa berjalan dengan kerusi roda..

sudu, garfu serta pinggan kena susunkan jauh dari dak2 kalo idak ade jela tragedi yg membolehkan kita kena bayar lebih (sebab pecah pinggan) huhuhu tapi harap2 idak la so sebagai langkah berjaga2, aku kena r separate kan belaka ni sume kat satu sudut yang jauh dari drang...

Selama ni makan roti pe tu tapi kali ni di hidangkan dengan garlic bread..
Best gak, memula nak oder lagik tapi bila pk kan takut pizza nanti tak abis so biarkan jekla..

Ok ye kali ni akir aku agak kepelikan sket..
Sedap juga weh sampai teringat2 nak minum lagi..
Rasanye nama air ni Fizzy Asam Boi kot, aku pun dah lupa sebab almaklumla n3 2minggu lepas kan huhuhuhu

Yang ni seperti biasala..
Bibik aku marah aku makan sutun n udang sebab kulit Baby lom elok 100% lagik tapi dah terlajak melantak r Bibik huhuhu..

Nie plak makanan mak tapi dia makan sparuh jek sebab dia kata tak besh..
Mak biasala, ske oder banyak2 then membazir, takpela...

Nie plak pizza standar kitaorang iaitu Hawaian Supreme sebabnye yg makan pizza ni sumenya tak makan sayo so makan jela yang ni kan...

Wahhhh tersengeh jek my hubby kekenyangan ek...

post signature


0 luvbites: