::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, February 18, 2010

Jalan sesak giler

Coti2 Gong Xi Fa Cai kowang g mana weh
Aku hanya p ke KL jek bawak anak2 jalan...
Dalam perjalanan tu aku tengok belah dari KL ke pantai timur punyela sesak..jemmmm
area aku ke KL lengang sesangat
So dari berjam2 ke KL tu jadi sekejap je dah sampai KL hehehe

Dah sampai tu, kitaorang tumpang umah mak sedara.. Kebetolan plak mak sedara takde, balik kampung so hanya ade anak sedara dia jek so tunggu la anak sedara dia tu balik dari keje..
Lama gak la bertapa depan umah dalam 2 jam, mujur Baby tak wat hal..
So dalam pada tu aku sempat gak la snap aksi2 drang

Nie la bibik aku yang terbaru...
moga2 bibik yang ni bagus cam bibik dulu.. AMIN

Malam tu ingat nak p uptown tapi cam tak larat jek gpun dak2 tak reti nak tido, dah terpaksa kensel huh!

Weh KL memang panas giler ek..
Pas mandi pun masih panas..
Bahang tu btol2 terasa pastu mandi air pun panas..
Kita kena beli water heater tapi di KL kena beli water cooler... tak tahan giler aku huhuhuh


post signature

3 luvbites:

Tink said...

peh masak weh kite balik kg ri tu jln jem. kuar umah kol 1 smpi perak kol 6 ayooo biasa 3 jam je

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam ena...kat perlis ni pun panas membahang jugak...

Nida n' Hanafi said...

Amboi jalan sakan nooo. Kawan kat KL pun kata KL terlalu panas la ni. Agaknya dah banyak sangat pencemaran dengan maksiat kot...