::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, February 3, 2010

Makan lagikkk

Kali ni seperti aku katakan, banyak n3 makan2 taw so nikmatikan pandangan anda itew hikhikhik...

Kali ni gak aku hanya letak gambar makan jek, gambar aku or sesape takyah r, takut kowang bosan plak ...

Pas men bowling, kitaorang perlu isi prot dulu sebab dah berdangdut dah prot ni..

Ni Nasi Goreng Geliga..
Kiranye kalo sape2 yang masih tak geliga, boleh la makan nasi goreng ni...

Nie aku punye Kuewtiau Cantonese...
Besssssssssssttttttttttttttttttttttttttt

Nie menu biasa kegemaran Abah dan Kakak..
Mee Goreng tapi kai ni Abah oder Mee Goreng Basah..

Kat mana tempat ni?

LEBAK CAFE..
kedai ni terletakknye di Indera Mahkota..
Kat mana? alahaiiii tak reti la nak tunjuk jalan sebab masa tu malam... tapi kalo btol2 nak p aku leh tanyekan my hubby sebab dia pandai sket bab2 jalan ni..

post signature

2 luvbites:

m@m@yAyA said...

Nmpk sodap btl nasi goreng tue~!!!

Zue AnnaLeeya said...

ena,
kuewtiau cantonese tuh mmg aku punye peberet tau... sedapnyer... bgtau la ena, kat ner cafe nih??