::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, February 26, 2010

Hari Ke-2 di KL

Walaupun tengah berdebar2 nak menantikan ari pertemuan blogger family (almaklumla den ni seorang penyegan hehehe) tapi mujur r kawan bek aku ni ha mengikut, kalo idak mau tak p aku hikhikhik...

Disebabkan banyak lagi aku tak publish so kena wat jugak ni sebab nanti nak publish blogger family tu kan hehehe...

Di hari kedua ketika di KL..

Bersiap sedia meronda2 di Kuala Lumpur almaklumla KL kan banyak tempat leh jalan2..
Ikutkan plan, banyak giler nak p tapi mengenangkan jalannye jem dan parkingnye susah serta bawak dak berdua yang penuh ngan pangai 'cantek' masing2, so hanya dapat p dalam 3 buah tempat jek..

Tempat pertama yang diserbu adalah.............................IKEA
Alhamdulillah, sampai jua aku kat sini..
Dah lama tingin giler nak p sini, nak tengok deco2 dan kaler2 yang menarik...

Bila di tempat perabot atau tempat len aku rileksss jek, tak truja sangat tapi bila sampai ke tempat budak2 masyaAllah, nek pitam aku ase sebab banyak mende aku ase nak sesangat beli n letak bilik dak2 tu tapi biasalaa...bila dah rambang sangat tu, trus tak jadi beli pape pun huhuhu tapi ade gak la aku amik..

haaaa ni tempat kedua yang lagi membuatkan aku nak pengsan..
tempat frame..
cukup cantek dan banyak pilihan..
sampai aku taktau nak pilih yang mana satu tapi kali ni aku rembat gak, takle ikut sangat kalo rambang mata tak beli kan, nanti rugii sendiri.. nak datang IKEA, dah jauh dah hehehehe..

ni frame gambar biasa tapi disebabkan berkalering, aduuuuussssss taktau nak pilih yangmana satu... nak beli sume kang, yang aku pilih kaler pink n biru tu pun masih tak tergantung lagi..
kalo pilih sume, taktau la aku nak letak ceruk mana kat umah aku tu..

IKEA ni barang2 dia memang mahal tapi cantekkkkkk disebabkan kaleringnye.. itu pendapat aku r.. Bab kualiti aku ase bagus jugak..
Dalam ni gak siap drang tunjuk deco di bilik budak2 so aku tak sabar2 nak tunggu umah aku siap n deco cam drang wat hehehehe

Dah penat berjalan sana sini, nak mencari pintu kuar almaklumla kat IKEA ni kena lalu semua department dulu baru jumpa pintu kuar... tapi drang ade sediakan jugak jalan shortcut tapi bagi aku orang luar ni yang baru pestaim datang sini, jalan shoortcut leh jadi jalan longcut huhuhuhu so kitaorang berehatla skejap....

Pe la yang membuat Kakak monyok tu ek..
Oh ya, dia nak men playground kat situ, yang tempat tinggal budak tu.. Bila aku nak tinggal ke dia, dia takmo, dia nak suh makpak dia masuk skali.. Dah tu sape yang nak p coping gitu..ish..ish..ish..cam2 tau dak2 ni..
Alik2 Ibu dan Abah wat dek jek n wat hal sendiri hehehe
Adik lagi bagus, layan syok sendiri..tersenyum bila menyedari kakak sepupu dia amik gambar

Pastu kitaorang nak p makan..
lapooo gilerr..
masa coping tadi ase gak lapoo tapi rela ketepikan dek kerana nak mencoci mata melihat barang2 cantek lagi unic.. orang2 syeksyi pun amai gak ihikss....

Dan seperti biasa, tak SAH kalo Adik tak wat pangai...
Orang makan, dia p majuk..
Puas gak la memujuknye akhirnye dia kalah jua dengan pujukan Ibu..
Aku kalo Kakak tak makan aku tak risau sangat tapi kalo Adik tak makan, risau woooooo.. tengok jela rangka badannye, cukup menggerunkan..
Ase kalo dilanggar angin monsun yang kuat tu, bole patah la tulang dia tapi bila dia pukul orang perghhhhhhhhhhhhhh pedih giler.. bisa!

Ni jela barang2 IKEA yang diborong...
Takpe, nanti umah siap leh borong banyak lagi..
Tak sabarnye rasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..............

post signature

1 luvbites:

Farazila said...

wah...seronok ekh berjalan2...erm terlepas lagi nkjumpa kan....