::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, February 4, 2010

Plan last minit!

Ari Sabtu lepas, anak sedara sepupu aku mai dan kebetolan plak petang tu member aku dari KL kata nak tompang tdo umah aku..
Pagi tu borak2 ngan mak tetiba terkuar ayat ajak wat BBQ..
Mak pun ON jek so kitaorang p la Pasar Besar..
MasyaAllah, dah lama tak masuk pasar ni ha... anak2 pun pelik cuz selama idop tak penah masuk, tu baru pestaim masuk hikhikhik..
Aku beli sket jek dalam 2 ekor ayam, 10ekor ikan kembong, sekilo sutun dan 2ekor ikan pari...

ekceli tempat bakar kaler itam tu dah lama sangat beli dalam setahun lebihla jugak tapi tak penah guna.. dan bila nak guna baru sedar skru yang ni ilang yang tu takde heheheh

Wat simple n ala kadar jek..
Yang datang cuma kazen aku dan jiran depan..
Ajak kawan2 bek aku datang, dlm sms pandai ngat smash org alik2 tak dtg pun..

Gaya Ayen Giggs makan eiskrim hikhikhik

Mulala sessi bakar..
Oh ye, kawan aku tak jadi nak tdo, ampeh tol ko...
lenkali jangan dok janji2 r, nyampessss huh!

Ha ni dia Bibik aku..
Cukup sronok dia bila berBBQ...

Ni tempat BBQ spesel kitaorang wat..guna inisiatif sendiri taw..
Nak harapkan yang kecik tu, lapar r orang yang menunggunye..

Nie tempat BBQ yang kecik tu, tak banyak sangat leh bakar...

Okehhh dah siap dibakar so apelagi meh kita makaaaaaaaaaannnn...

Nie anak kazen aku..
Dah kebetolan dia datang Kuantan nak tengok wayang so aku ajak r drang singgah join BBQ..

ekceli kuah colek ade dua...
Yang ni jiran aku wat tapi paling laku kuah colek kicap+limau nipis+lada kecik+bawang = marbeleeessssss

Kakak dan Adik pun sronok makan sebab ade geng2 dia..

Alhamdulillah, pestaim kitaorang wat BBQ di umah secara kecil2an..
Selama ni puas dok plan tapi tak menjadi sebab pk takde orang nak join tapi alhamdulillah, upanye antara family dan campo jiran depan pun dah ok.. cukup sronok...
Pasni leh r wat lagik....

post signature

4 luvbites:

Farazila said...

erm....sedap la bt barbeku...
sy skang ni dok flat...
xleh nk bt mcm nie lagikkk...

shakeymirza said...

bes nye...sekali sekala seronok kan bila dapat enjoy macam ni..

neway..salam kenal..tumpang follow ye..hope leh tukar link..^__^

Suziey Ahmad said...

perghh mmg layan la..kadang2 last minit tu yg best

ilahjy said...

best nyer dok umah bawah...dpt buat apa jer aktiviti.. nanti dah pencen dok umahters pun tak dpt juga...sempit... nak tunggu buat banglo kat lot tanah tu hampehh laaa lama lgi 5thn lagi... tanah pun tak nmpak idung lagi...huhuuu mesti sedap kan bakar ikan dan sedut asap..baru kita sihat...
dulu masa di PD banglo tu ada tempat bakau ikan...habis jelaga dapoo tuuu akak kitai kannn..sini..apa ada...