::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, February 19, 2010

Tersentuh atiku

Alahai tersentuhnye ati Ibu...
Sedih sangat ase bila Kakak tulis camni siap aku selitkan di cermin meja..
Kawan2 aku pun terkejut dia leh tulis camtu, masing2 syahdu jek membacanye...
Dia tulis ni masa dia nak p skolah agama, tapi yang tang 'ibu jangan marah ya' yg syahdu tu sebab aku kan slalu marah dia ihiks...
Ibu sayang Kakak, Adik dan Baby banyak2 taw...
(blog aku ni kekadang Kakak baca jugak taw ihiks)


post signature

5 luvbites:

Alimaz-Kembara Terasing said...

syahdunya....pandai kakak menulis...

Farazila said...

erm..syahdu bila anak tulis pada kita...
sy yg xde kaitan or belum ade anak pon rs tersentuh inikan pula ibunya...

syang mama saya jugakkk

shakeymirza said...

ala comelnye..terharu dapat surat cinta dari anak kan...

mamaelly said...

alaa pandainye

Diarihatiku1976 said...

comeinya ayat dia... kecik2 dah ada perasaan ekk... camner lah perasaan org buang anak tu ekk..