::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, February 2, 2010

Skolah ke-2

Beginila gaya si Kakak...
Pas jek abis skolah pertama, dia kena plak sekolah ke-2 kat Masjid..
Ase cam bersalah plak p anto tapi memang r bagus cuma sian kat dia keletihan..nama pun budak2kan....
Ekceli kekadang Kakak makan kat opis aku baru aku anto kat Masjid..
Dia takmo datang awal sebab takmo beratur..dia kata kalo lambat nek tangga mesti ade orang tolak dia dr belakang (almaklumla Kakak kan jenis lambat sket nek tangga, faham2 jela) so tu pasai dia ske aku anto lambat n sampai ke muka pintu kelas tapi aku la yang tak larat nak daki tangga sokmo huhuhu..
Pas balik skolah, harusss mandikan dulu Kakak so dalam masa tak sampai sejam aku kena kejar buat belaka tu sebab Kakak abis skolah kul 1.30 dan masuk ke Masjid kul 2.30, ha ko!!! mengah!!!
Kalo la leh kurus kan best tapi tak jugak uhuks...
Kekadang Kakak monteng gak itupun kalo aku tengok muka dia letih tapi bila dah kerap tu yang dia jadi malas tu, tu yg bahye tu..
Tapi yang pasti tahun depan, aku tak hantar dah la dia..sian...


post signature

2 luvbites:

[-suziey-] said...

sian mmg sian..tp kena kuatkan hati la..demi masa depan dia..:)

pstt..jgn la malu2 cat ye nk join famili day..

Farazila said...

xpe kak....

jgn manja kan sgt kak...biar susah2 dulu..senang2 kemudian....

kakkak kn anak sulong..dia mesti ade rs tggjawab....so boleh jd teladan kat adik2 yg lain..

:)