::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, February 9, 2010

Yuk ketemu in

wahwahwah
mentang2 bibik dah ade, ske plak bernyanyian sampai dimanja2nye anak2 aku dan membuatkan aku agak kurang selesa kerana takut bila bibik takde nanti, aku plak kena nyanyi huhuhuhu..

ok balik pada citer asal, ekceli nak menyatakan...
insyaAllah yangmana pada 13hb Februari nanti ase nak datang KL..
Kowang ase kowang sudi atau tingin tak jumpa aku?
Kalo tingin, btau la ek.. InsyaAllah aku pun nak gak jumpa kowang..
Aku tau aku tak seglemer tapi sebagai peringatan untuk sesape yang sudi nak jumpa aku nanti..
1) Aku agak penyegan owangnye
2) Tapi bila aku ketawa, aku tak hengat donia
3) Aku amat rendah diri owangnye dan yang pasti aku memang rendah huhuhu
4) Aku hodoh taw...
5) Malah aku gemuk..bukan istilah chubby lagi dah tapi G.E.M.U.K huwaaaaaaa...
6) Dan yang pasti, blom tego muka aku cam nak makan owang tapi bila kenai, kowang nilaila sendiri diri ku ini ;)

post signature

9 luvbites:

Diarihatiku1976 said...

wahhh... nak dtg kl ekk... calling ler kita.. kita sudi menerimanya.. ahahksss

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam ena....waaa dah ada bibik yer....sekarang tak terfikir lagi nak g kl...nanti kalau ada rezeki insyaallah...

atty's said...

alor aku takde ..aku lak ke utara..takdpt lah nak jumpa nie..

Sidratul Muntaha said...

rasanya..
statement gelak tak henagt dunia tu bese!!
ekeke...
takper2..
28hb ni klu jdi jumpa..
kita bergelak ketawa pecah perut sedunia!!
miahahhahahahahah!!

wawa:mama faheem said...

akak nk g kl?kite on..dtg dr johor nih. bp ari akk kt kl?

Nida said...

Ena.. kalau agak2 nak datang sini bagitahu, kompom Nida akan jumpa Ena punya

PerantauSepi1306 said...

meh la ena.. kita meet - meet... kalo jadik sms akak naaa... ;D

zue @ annaleeya said...

ko mmg ena... ko ingat tak mase aku tegur ari tuh??? mase nak beli kasut sekolah anak tuh??? mase mula2 aku tegur tuh, muka cam blurrr jer... tp tak smpat nak borak panjang kan ena... tulah ko... duk satu kuantan jerkk... tp ko tak nak jumpa aku.. hahahaha...

wifenavy said...

Ha 28 Feb ke???.. ala hai.. time Akak out station ke K.T'ganu, time tu la Ena nek KL..
Pasar Malam tu klu tak silap orang panggil Up Town Danau Kota.. (pasar malam sampai kul 3 - 4 pagi tu kan?)..