::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, September 1, 2009

Bedung Baby

Biasa la kan bile baby kena bedungkan...
Kalo diikutkan orang2 tua, lagi ketat malah gamaknye diikat2 badan baby nak bagi kemas ikatan.. Alasannya takmo anak jalan ngengkang...
Aku pun takut gak anak2 aku jalan ngengkang kan tapi biasala memula jek bedung, lama2 huhuhuhu...
eh! bukan aku yang takmo tau tapi Baby yang takmo.. kowang tak caya?
Ha! meh tengok sendiri...

tengok tu? cuba teka pe yang disebalik leher baju tu...

auuuwww chakkk!!!!
ha ko! tak dapat kuar ikut kiri kanan, alik2 Baby kuarkan jari jemarinya ikut atas...
leh dia 'tinggalkan' sarung tangan dan lengan baju tu..
tak tau camne dia buat..
Masa baru2 dulu, kalo bedung belaka lena jek dia tido tapi skang kalo tak kuar dua2 tangan dia, kompem tak lena..
Memang la ade terkujat2 bila dia tdo tu tapi aku tindih la sket ngan bantal jadi takla dia banyak terkujat...
Kalo aku bedung gak, kompom tak lena dia tdo.. alik2 nak gayut ngan aku jek, tak larat gak aku sampai takle nak wat keje kan..

akhirnye aku bedung kaki aje..
dari paras bawah ketiak ke bawah...
okla tu kan, skang ni kita nak jaga kaki kan.. tak tau la plak kalo tangan pun leh ngengkang kan ekekekeke

ske bau baby tapi sayangnye baby takle letak bedak, abis muka dia naik ruam huhuhu..
akhirnye pas pakai barut, aku letak bedak kat atas barut muahahahaa
yang pasti, nak bau baby..syedaaaaaaaaaaapppppppppppppp

dulu, aku tak sabar2 tunggu baby besar sebab kononnye senang nak jaga tapi skang aku lebih ske baby kecik camni.. bukan pasai jaga mayb aku ntah..taktau nak btau camne...
so sweeetttt bile baby besar ni jek.. leh gomol ahaks...


post signature


3 luvbites:

PerantauSepi1306 said...

cumelnye baby ko ena.. isk, isk, isk... bestnye kan ada baby leh gomol2..

jalilah_jy said...

enaaa..jgn letak bedak kat anuuu baby bahaya ..boleh kena cancer..

HASNAH said...

Ena.. dah beso sket baby..
makin tomei..