::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, September 7, 2009

Rajinnye akuuu...

puji weh puji, kalo idak malas kawan :P
Sejak dok umah ni, mak aiii mood nak masak tu makin berkobar2..
Ikutkan tak larat aku yang masih baru berpantang ni, memang tak larat tapi mood berkobar2 punye pasai, aku redah jek...
Nek berbuih jiran aku bagi nasihat jangan wat keje2 berat tapi selamba je aku kemas umah la ape la.. siap memasak lagi..akhirnye jiran aku biarkan jek..
Siap dia kata dia hanya nak tunggu Si Kakak pangey dia btau aku demam, dia leh tungkukan (tu ayat perloi la tu atas kedegilanku huhuhu)
Aku bukan wat beria ngat..kalo aku letih n sakit, aku duduk n baringla...

Masa aku pantang ari yang ke-15 tak silap aku, aku dah stat masak lauk pauk n wat dessert..
Bukan pe, aku nek segan ngan jiran aku sebab tiap2 ari dok kasi aku makanan..
Ikutkan hubby aku, dia suh beli je kuih tapi aku ase tak best la plak kan so aku mengoferkan diri aku nak masak sendiri...
So menu dessert kali ni, simple jek... PUDING ROTI...
Nie la rupa puding roti yang aku wat tu...
Nie plak rupa isi dalamnye...
Tak tau r sedap ke idak, aku takle makan sebab ade telo kan ekekeke
Tapi hubby n jiran aku kata sedap..
Tak tau r ikhlas ke atau jaga ati aku tu

ekceli tak bape jadi sangat.. aku taktau memang jenis dia lembab ataupun tak masak tapi aku cocok2, memang kompom masak...
takpela, pestaim wat mesti ade yang tak jadikan, janji ade rasa udah ahaks..


post signature

2 luvbites:

CikMin said...

salam ena...aduhai ena cayunk...esok2 sakit badan tu ha...masa pantang ni..berpantang la betoi2..ishhh..dah mcm mak nenek la membebel ye...apa2 pun jaga diri bebaik ye ena...slalu cikmin mai sini..cuma kdg2 x sempat tggl komen...

Farasela said...

sedapnyer...terliur jap bln2 pose nie...mak sayer slalu wat bingka roti...sama ke?1st ramadhan ari tu dia baru wat...bingka roti berinti kurma...sedap...sblm nie dia isi kismis je...akaknyer ada badam...tu yg lg sedapkan?