::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, September 17, 2009

Kasut Raya

Tadaaa
Niela kasut raya Kakak dan Adik..
Siap Kasut dan Selipar lagi dibelinya tu...
Dari nak Barbie n Tom Jerry, alik2 aku pujuk beli yang ni jek..
Pe yang drang nak takde...
Tapi memula Kakak nak jenis kasut 'karipap' tu tau.. sape yang tau, tau la..sape yang tak tau, aku pun tak reti nak btau camne huhuhu
Mujur aku pujuk dia makan pujuk aku so dapatla kasut camni...
Nie plak selipar Abahnye... Disebabkan Abahnye dah ade kasut so beli la selipar..

Ibu pun nak la jugak
Disebabkan Ibu masih berpantang so tak elok la kasut bertumit tinggi kan so Ibu belika kasut camni jek.. Lembut n best gak bile pakai tapi maintain rendah la huhuhu

Tetiba Adik kepingin plak kasut trompah ni, mujur la murah so Adik ade 3 pasang la kasut raya.. nasib jugak Kakak tak jeles...
Abis beratus2 san gak la beli kasut, kopak wit Ibu camni huhuhu
Takpe, yang penting sume hepiiii
Baby pakai stokin dah le ihiks..



post signature

6 luvbites:

achee_b165 said...

wah.. meriah gitu...
semua ada...

~p'na mama oja~

miela77 said...

salam lebaran..ena..amboi kasut raya..tomey je..meh pick up kad raya kat blog n join my new contest..

atty's said...

wah dah siap semua persiapan raya..

neezareef said...

biasalah ena msti nk bepasang2 kasut raya...

aku tau kasut karipap tu ape

Farasela said...

Sakan Raya...biasa le, utk anak2 mesti lebih...sayer nie ha, sampai ke hari nie x shopping lg...Papanyer pon...sok sayer dah keje 1/2 day, silap2 2 mlm b4 raya nie, shopping di tgh mlm le...round 1 KL...hehehe...

Lina said...

kasut yg gambo atas skali tu cam artis la pulak hehehe... ko ada gak lar kasut raya aku ni takde pun x tau lar bile nak beli ataupun x beli langsung